Zijruitbevestiging op ruitmechanisme
citrods
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1012

Gepost: 21 maart 2007 07:20 PM

Op de zijruiten zitten twee stukjes op die in de ruitenmechaniek komen te zitten. Bij mij zijn er enkele gelost, hoe kunnen deze weer gemonteerd worden. Secondelijm en een soort Tec 7 geven geen resultaat.

Profiel  

Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2417

Gepost: 22 maart 2007 02:59 PM
  [ # 1 ]

ik ga het van de week eens proberen met 2 componenten epoxy, laat wel weten of het gelukt is.

edit: vanmiddag rond een uur of half 6 de plaatjes met geleiderolletjes erop geplakt met Bison 2 komponenten epoxy in zo’n spuit, de kleurloze variant. Nu net om 21.00 de ruit terug gepropt in zijn rails (ging niet zo soepel) en de rails vol gestopt met vet. De ruit glijdt nu weer naar beneden en terug.

ik neem aan dat, nu met het gepast geweld (bij het terugstoppen van de rollertjes in de geleider) de zaak niet loskwam, het wel stevig genoeg zal vast zitten en in de komende tijd ook niet los zal komen.

(iets anders, ik heb met deze epoxy ook wel afgebroken voorvorknokken waar het spatbord op bevestigd zit bij een kreidler brommer weer terug opgelijmd en dit bleef tot nog toe, na 2 jaar, nog steeds zitten.)

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook