Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hee,
Wegens geen respons in “XM” een crosspost, waarvoor excuses…
Mijn hydraulische pomp maakt meer lawaai dan dat mij normaal lijkt. Bij stationair lopende motor maakt de pomp verreweg het meeste geluid in het vooronder. Is dit een teken van slijtage? Of hoort dat ding zo’n herrie te maken?
Ik hoor hem trouwens niet zo duidelijk binnen als bij een DS gebruikelijk is. Maar dat heeft meer te maken met isolatie van de auto. Wel voel ik precies wanneer hij aanslaat.
Groet,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ze willen idd wel van zich laten horen, metname als het stuurhuis of de debietregelaaar een beetje lekt. Nieuwigheid zullen we maar zeggen… Zolang de pomp netjes z’n werk doet, de auto vlot omhoog komt en je de remdruk en stuurbekrachtiging niet voelt afnemen, dan zou ik me er geen zorgen over maken.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Niets aan doen, dus. Zo hoor ik het graag
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Normaal is het niet, mijn pomp maakt ook meer herrie dan de motor, maar zelfs een andere pomp heeft niet geholpen.
Ik zit zelf serieus te denken om de remservo te gaan vervangen omdat de HD-regelaar en de debietregelaar al door gereviseerde exemplaren van Chyparse zijn vervangen.
Misschien ga ik nog over op blauwe olie bij Van Bemmelen, voordat ik de boel vervang
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Dan zou ik eerder eens laten kijken naar het stuurhuis.
Animal triste post coitum