Hmm, ik heb mijzelf juist een week geleden van Hyves afgegooid, wegens geen vrienden.
Ik heb er heel erg lang over gedaan om me eindelijk eens een keertje aan te melden. Ik ging wel regelmatig kijken, maar ik vond de site te traag en de interface te lelijk en te onbegrijpelijk. Op een gegeven moment had ik eindelijk de stap gezet en toen kreeg ik een mailtje van de beheerders: “Let’s Hyve”... Mijn eerste reactie was: “gatverdamme, deleten dat account”, en zo geschiedde.
Maar mijn vriendin zat al wel een tijdje op hyves en er waren steeds meer vriendinnen van vroeger die haar wisten te vinden. Dat sprak mij toch wel aan en daarom heb ik me alsnog opnieuw ingeschreven.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Mijn vrouw is er ook wel druk mee. En inderdaad vooral vriendinnen van vroeger, maar toch ook wel van nu.
Ik heb een slapend account, maw ik doe er niets mee.
Jeroen
Matthijs2006 schreef:Hmm, ik heb mijzelf juist een week geleden van Hyves afgegooid, wegens geen vrienden.
en je kende geen mensen die hyves hebben? Dat je dacht die voeg ik toe?
Ik ben weleens op zoek geweest naar Matthijs, maar ik had te weinig aanknopingspunten. Het enige wat ik wist, was Matthijs en Nijmegen, maar op basis daarvan heb ik nooit iemand gevonden. Of in ieder geval niemand gevonden waarbij ik zeker genoeg wist dat het om de juiste Matthijs ging.
Als je je opnieuw aanmeldt, mag je mijn vrienje worden, okee?
Totaal aantal Berichten: 1420
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Lijkt me wel dat je het forumlogo mag gebruiken, maar het logo dat je nu hebt is ook zeer mooi!
Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Goh, wist niet eens dat dit bestond, nouja, heb me ook maar aangemeld.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
- 2CV 6 Club
Wel leuk om het een beetje levend te maken,
Stel je bij berichten even voor en vertel ons wie je bent op het Citroën Forum en plaats bij foto’s je mooiste foto van je Citroën (s)!
Leuk logo en als we allemaal wat info over ons en de cit’s toevoegen kan het leuker worden.
Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Ik heb mezelf ook maar even ingeschreven… ik doe bijna nooit wat met hyves, maar ach… het gaat om het idee
- 2CV 6 Club
Al 82 citroen-hyves leden! Wel leuk om te zien welke mens achter de forum namen zit
Ik heb nog een leuk citroen klokje toegevoegd en nu op naar de 100 leden!
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
CLL Martin schreef:
.. nog een leuk citroen klokje toegevoegd ..
Hee, die komt mij bekend voor..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Net aangemeld!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wat een hipperts hier