Is het thermocontact van een Diesel en een Turbo diesel hetzelfde?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
de temperatuurs schakelingen staan op de sensor zelf.
ik meen dat de turbo op andere temperaturen in en uit schakelt.
maar in principe is het zo dat zolang de motor niet boven de 95 graden komt, het spul heel zou moeten blijven.
andersom, een nieuwe termocontact sensor kost niet veel, dus ik zou voor een nieuw exemplaar gaan ,en dus ook het juiste type.
mvgr wupke
M14 x 1.25 of M22 X 1.5
Welke is het!?
M22 toch?
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:M14 x 1.25 of M22 X 1.5
Welke is het!?
M22 toch?
Geen idee wat voor getallen je daar noemt (schroefdraad afmeting zo te zien), maar je moet zoeken naar getallen als “105” en “110” of iets in die ordegrootte; ze staan doorgaans ergens op het huis ingeslagen of gestempeld.
Ich bin ein Breaker
Iemand misschien een bestelnr van de juiste!??
En ja dat waren de schroefdraadmaten..
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Superdave schreef:Iemand misschien een bestelnr van de juiste!??
En ja dat waren de schroefdraadmaten..
Geen idee. Zoek de temperatuurwaarden op het losse contact op, vergelijk die met het huidige contact; zijn ze gelijk monteer ‘m dan. Test van te voren wel even of het contact werkt, in een pannetje kokend water (en dan wel de bodem raken) en een multimeter (ohm) of lampje+batterij oid.
Ich bin ein Breaker