paso schreef:Elmer koop ineens een goede sleutel, eentje met reverse trust kan je voor 30 euro op de kop tikken
denk wel dat je die maandag moet zoeken want op zondag zal het niet lukken![]()
alvast succes met de herstellingen - euh het rijden
Als de Break breekt, koop ik een nieuwe. Hoef ik geen milinewtomnomentsleutel met reverse thrust en automatische omrekentabellen van millihectopascal per vierkante pound naar millinewtonmeter en omgevingstemperatuurcorrectie op de halve slagzijde te kopen. Scheelt een stuk, zelfs als ik voor chinese imitatie uit taiwan ga waar ‘made in japan’ op staat !
Schijt aan originaliteit.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_3769.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
leuk dat hij tot nu toe bevalt
nu nog even toevoegen aan je lijstje
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Tadaa
Schijt aan originaliteit.
Origineel pimpen is wel leuk, vind ik. Zo zoek ik nog cc (en ooit eens leer?) om alle opties compleet te maken?!
Succes met het vinden van een originele cc, ik denk dat je ze tussen de plintentrapjes vindt
Heeft de Break Servies trouwens een grijs of zwart dashboard? Van beide kun je prima een dashboardkastje en roostertje vinden. Overigens zijn die roostertjes misschien wel te fixen. Kwestie van ‘m eruit wippen (ventilatie dicht zetten, dan pleurt het clipje niet in de windtunnel) en kijken hoe ‘t zit.
V2 schreef:Wat is dit topic heerlijk aan het ontsporen
Gefeli met de break, en welkom in de BX-wereld ... hoop dat ‘ie ‘t lang mag blijven doen.
De uitdrukking ‘criesel’ vind ik trouwens wel geweldig goed gevonden
Ik denk/vrees dat ik hem ook Criesel ga noemen. Of Tractor. Of ... Ach, zoveel keuzemogelijkheden.
Harm schreef:Origineel pimpen is wel leuk, vind ik. Zo zoek ik nog cc (en ooit eens leer?) om alle opties compleet te maken?!
Succes met het vinden van een originele cc, ik denk dat je ze tussen de plintentrapjes vindt
Heeft de Break Servies trouwens een grijs of zwart dashboard? Van beide kun je prima een dashboardkastje en roostertje vinden. Overigens zijn die roostertjes misschien wel te fixen. Kwestie van ‘m eruit wippen (ventilatie dicht zetten, dan pleurt het clipje niet in de windtunnel) en kijken hoe ‘t zit.
Grijs dashboard. Maar ik heb net te horen gekregen dat ik dat roostertje moet gaan vervangen Ach, ik zie wel. En die CC hoeft niet orgineel te zijn
Schijt aan originaliteit.
Grijs dashboard. Maar ik heb net te horen gekregen dat ik dat roostertje moet gaan vervangen Ach, ik zie wel. En die CC hoeft niet orgineel te zijn
Ach.. op zondag kun je geen nieuwe kopen
Dat van die cc was meer als reactie op oudelut, misschien denkt ie wel dat er origineel cc’s zijn geleverd
Harm schreef:Dat van die cc was meer als reactie op oudelut, misschien denkt ie wel dat er origineel cc’s zijn geleverd
Thnx, maar dat was inmiddels al wel doorgedrongen…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Sja ... Wat is duur ?
Schijt aan originaliteit.
Geen 2e hands cruisecontrol er in Vertrouw ik niet ...
Schijt aan originaliteit.
Hahaha….dat beruchte klepje op het dashbord, JA…die springen altijd open op een onverwacht moment, je schrikte je dan rot
Maar…..de BX heeft wel mooi 2 kastjes, kunnen andere Citroens niet altijd zeggen.
Lijkt me geen onoverkomenlijk lijstje, Elmer..die punten van je, het meeste is gewoon onderhoud zie ik.
Succes ermee…je zult nog verbaasd zijn als je eens een vracht rotzooi moet verschepen, wat er nog allemaal in kan.
Of….om in termen van Sjon de Ombudsmanager te spreken : Hoeveel Typhuszooi je kwijt kan in de kofferbak
(je weet wel, dat filmpje van Eric Vertogen)
Dat filmpje ken ik Het is inderdaad een vermomde verhuiswagen. Helaas werkt die grote holle ruimte wel een beetje als klankkast heb ik het idee. Lossen we wel op
Schijt aan originaliteit.
Het is duidelijk dat ik dat topic niet goed doorgelezen heb ops:
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Geen 2e hands cruisecontrol er in
Vertrouw ik niet ...
Niets mis mee, die dingen zijn beveiligd als ze ineens boven een bepaalde aantal pulsen komen, dus hij zal nooit ongecontroleerd met je auto vandoor gaan, ten minste als je daar bang voor ben. Ik heb ook nog zo een ding liggen, komt uit de Xantia van een collega, deze werkt op vaccum, eens een keer inbouwen als ik tijd heb
Ik ben niet alleen bang dat de BX op hol slaat, ook dat hij niet meer van de CC af wil, dus dat de motor door blijft ‘drukken’. Ik kan dan wel de koppeling intrappen zodat ik gewoon kan remmen, maar ik vraag me diet af of mijn motor dan uit elkaar spat maar hoe lang dat dan duurt voor hij uit elkaar spat.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik ben niet alleen bang dat de BX op hol slaat, ook dat hij niet meer van de CC af wil, dus dat de motor door blijft ‘drukken’. Ik kan dan wel de koppeling intrappen zodat ik gewoon kan remmen, maar ik vraag me diet af of mijn motor dan uit elkaar spat maar hoe lang dat dan duurt voor hij uit elkaar spat.
Dan trap je de koppeling in. Zet je de auto zsm langs de kant en draai je de contactsleutel om
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005