Rammen we er ‘nieuwe’ roostertjes en klepjes in. Wie heeft een klepverentang te leen ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:
![]()
Rammen we er ‘nieuwe’ roostertjes en klepjes in. Wie heeft een klepverentang te leen ?
“zx enz”,.. dat had ie al gemeld toch?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Lelijke Eend schreef:
![]()
Rammen we er ‘nieuwe’ roostertjes en klepjes in. Wie heeft een klepverentang te leen ?
Maar monteer je die wel nieuwe roosterbouten? Je wilt niet weten wat er gebeuren kan als je die niet vervangt. En wel aanhalen met het juiste moment, anders breken ze
Ich bin ein Breaker
precies, een millinewtonmetermeter is essentieeel
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Hint: een BX roest veel minder dan een Eend. Boutjes zullen vast roestvrij zijn en hoeven derhalve niet vervangen te worden.
Maar bestaan er wel verloopstukjes om die schroefjes met een momentsleutel vast te draaien ? Want ik gok dat het kruiskopschroefjes zijn.
Schijt aan originaliteit.
Ohja, Alex, bedankt voor het rijden ! Het uitzicht onderweg beviel me wel
Met name op de terugreis
Schijt aan originaliteit.
nounou, de spanning kan een verandering van de eigenschappen van het materiaal opleveren en je wil niet weten wat er gebeurt als dat mis gaat. koop een millinewtonmetermeter, daar zijn wij bx-ers heeeeel precies in
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Lelijke Eend schreef:Hint: een BX roest veel minder dan een Eend. Boutjes zullen vast roestvrij zijn en hoeven derhalve niet vervangen te worden.
Maar bestaan er wel verloopstukjes om die schroefjes met een momentsleutel vast te draaien ? Want ik gok dat het kruiskopschroefjes zijn.
Daarom heb je ook die millinewtonmeterset nodig, zit ook in de speciale Citroën gereedschap kit 0104T
Ich bin ein Breaker
En wat kost zo’n milinewtonmetermomentsleutel precies
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:En wat kost zo’n milinewtonmetermomentsleutel precies
Kijk eens op Citromobile, meestal heb je voor 25 eur wel een compleet setje.
Ich bin ein Breaker
Lelijke Eend schreef:En wat kost zo’n milinewtonmetermomentsleutel precies
behoorlijk wat, maar dan ben je ook helemaal voorbereid op het leven met een bx.
overigens is het een millinewtonmetermeter, millinewtonmetermomentsleutel is een beetje onzin
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Een milinewtonmeter is een ‘roterende kracht’. Een milinewtonmomentsleutel is een stuk gereedschap om een schroef, moer of bout tot op de juiste milinewtonmeter vast te draaien Derhalve lijkt het mij dat ik op zoek moet naar een milinewtonmomentsleutel voor BX-roostertjes.
Schijt aan originaliteit.
prijzen variëren nogal op de markt. soms vind je er één voor een paar tientjes, en als je pech hebt zijn ze op en moet je de volle mep betalen, en dat kan tot €234,—gaan of nog hoger als het import uit de vs is.
en dan zit je nog met allerlei omrekentabellen van millihectopascal per vierkante pound naar millinewtonmeter
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ach, het is maar een BX, ik draai het wel op de gok vast. En als er iets stuk gaat koop ik een nieuwe
Schijt aan originaliteit.
overigens is millinewtonmeter een maat voor moment, niks roterend, maar versnellend
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar