Allemaal leuk en zo , maar werkt ìe daar wel ?
Krijgt je stinger geen last van je electronica en omgekeerd ?
Zou ik eerst maar even uitproberen , zonder de boel meteen open te breken .
Succes er mee ,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
De omliggende elektronica is geen probleem hoor! En het gaat natuurlijk alleen om de display, de ontvanger of antenne zit natuurlijk in een filter achter de bumper, vandaag weggewerkt en hij zit mooier opgeborgen dan ooit tevoren!
Kijk maar eens op http://www.flitsservice.nl, daar wordt je niet alleen veel wijzer van wat betreft alles wat er aan controle apparatuur langs de Nederlandse wegen te vinden is, allle stinger technieken zin er te vinden en natuurlijk de wijze waarop je alles on-detecteerbaar kunt maken!!!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
www.flitsservice.nl dus…
Ik vind alles wat met stingers en radardetectors te maken heeft erg fout…. had ik geweten dat ‘t daarvoor was, had ik nooit tips gegeven
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Smultie schreef:Is er ergens duidelijk beschreven hóe je het dashboard los kunt krijgen? Ik wil binnenkort wat kleine lampjes vervangen aangezien het me mateloos ergens dat niet alles op het dash even fel brandt
Behalve je lampjes moet je ook nog even je avatar aanpassen, of had je liever een santieja gehad
Eh… , dat is dan 1 stinger op naam van eh… , wat moet er op de bon ?
Nou eh ... , doe maar :
Malle Pietje
XM
Type : 2.1TD
Bouwjaar : 1995
Kleur : Groen Metallic
Idd niet erg handig eh… , oh.. `t Is voor je fiets ?
XM TCT Ambiance`94
Harm schreef:Ik vind alles wat met stingers en radardetectors te maken heeft erg fout…. had ik geweten dat ‘t daarvoor was, had ik nooit tips gegeven
Dat is wel een heel algemene opmerking. Ik begrijp dat je een duidelijke mening hebt over gebruikers van radardetectoren!
Maar bedankt voor je tips natuurlijk!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Dirk de Pirk schreef:Eh… , dat is dan 1 stinger op naam van eh… , wat moet er op de bon ?
Nou eh ... , doe maar :
Malle Pietje
XM
Type : 2.1TD
Bouwjaar : 1995
Kleur : Groen MetallicIdd niet erg handig eh… , oh.. `t Is voor je fiets ?
Nee hoor, het is gewoon voor de auto! En zij die kwaad willen doen kwaad, met of zonder citroen-forum. Bij http://www.flitsservice.nl is bekend dat het openbaar justitie meeleest. Van mij mogen ze hoor, zolang ik geen foto’s van mij, mn kenteken en de locatie waar een eventuele stinger zou zitten bij elkaar op 1 pagina zet, kunnen we hier volgens mij gewoon praten over illegale dingen (of dat terecht illegaal is blijkt ook nog een discussie waard )...
Maar terug on-topic, ik moet nog even bekijken of ik m daar inderdaad ga zetten, het is wel een beetje lastig namelijk. Misschien laat ik het zo..
Dank voor de tips!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Ik wil eigenlijk ook even die zooi openleggen, want
ik moet de matrix nieuw leven inblazen. Dus flink
zoeken naar torx schroefjes klaarblijkelijk.
Dat zoeken wordt vergemakkelijkt mbv deze link:
http://perso.orange.fr/alain.mionnet/xmdisp.htm
Ik ga ook binnenkort de matrix repareren met een vervangend onderdeel (geen gepruts met een potlood)
Veel plezier.
Jan
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Dat is wel een mooie duidelijke beschrijving.
Wel in het Frans, maar goed.
Je moet redelijk veel loshalen, en dan kan ik meteen
het display repareren wat aangeeft in welke stand
mijn automaat pook staat.
Merci
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Dat is wel een mooie duidelijke beschrijving.
Wel in het Frans, maar goed.
Ik heb ook een beschrijving in het Duits. Wie die liever heeft zegt het maar.
Jan
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
een duidelijke mening over gebruikers van radardetectoren!
Grappig dat hier in Japan deze detectoren niet verboden zijn en in elke auto onderdelenzaak te koop zijn. Dezelfde fabrikanten die apparatuur leveren aan de overheid, maken ook deze ‘stingers’. Goeie business.
Ik heb ook zo’n ding, maar, geloof het of niet, rij (bijna) nooit sneller dan de max + 10. Het is leuk de aankondigingen te horen over de punten waar gecontroleerd wordt en welke systemen gebruikt worden
De apparatuur is niet bedoeld om de gelegenheid te scheppen om maar te doen wat je goed dunkt. Het is bedoeld om je er aan te herinneren dat er bepaalde regels bestaan die op een democratische wijze tot stand gekomen zijn. Wil je je daaraan niet houden, dan is dat voor je eigen verantwoording.
Jan
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Die Jan-hendrik zit echt in Paddestoel city
Heb je een link naar die duitstalig site. ?
Al denk ik dat ik die wel heb overigens.
Ik kom ver met frans, en met duits. Maar ik weet dat het
soms wat lastig is ivm technische termen. Die leer je
vrijwel nooit. De Haynes was in het begin zelfs lastig.
En beter te veel uitleg dan te weinig en iets per ongeluk slopen.
Stingers boeien me niet. Ik heb eens in de 3 jaar een speeding
ticket en dan is het nog binnen de marge van 10 Km.
Met stinger zou ik er denk ik niet beter afkomen.
Maar ja,,,, morgen ben ik wellicht een keer de klos, maw
afkloppen.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
Die Jan-hendrik zit echt in Paddestoel city
Ik vraag me af of de mensen hier de humor van in kunnen zien.
Heb je een link naar die duitstalig site. ?
Al denk ik dat ik die wel heb overigens.
Ik heb geen link bij de hand, maar wel het document. Maar als je de link denkt te hebben, waar praten we dan over?
Ik heb het hele verhaal ook in het Engels vertaald, maar nog niet toegevoegd aan het win document.
Stingers boeien me niet. Ik heb eens in de 3 jaar een speeding
ticket en dan is het nog binnen de marge van 10 Km.
Ik heb nooit een speeding ticket (nou, ja, de laatste was 25 jaar terug) en +10 km doen ze hier niet moeilijk over.
Ik denk overigens dat de betekenis van de wat jullie stinger noemen iets anders ligt hier. Hier is het gewoon een toegevoegd accessoire dat je tot de orde roept als iets niet in orde is, zoals het waarschuwingssignaal voor de gordels. Je kunt het negeren als je dat nodig vind.2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Jan-hendrik schreef:Die Jan-hendrik zit echt in Paddestoel city
Ik vraag me af of de mensen hier de humor van in kunnen zien.
Heb je een link naar die duitstalig site. ?
Al denk ik dat ik die wel heb overigens.Ik heb geen link bij de hand, maar wel het document. Maar als je de link denkt te hebben, waar praten we dan over?
Ik heb het hele verhaal ook in het Engels vertaald, maar nog niet toegevoegd aan het win document.
Stingers boeien me niet. Ik heb eens in de 3 jaar een speeding
ticket en dan is het nog binnen de marge van 10 Km.
Ik heb nooit een speeding ticket (nou, ja, de laatste was 25 jaar terug) en +10 km doen ze hier niet moeilijk over.
Ik denk overigens dat de betekenis van de wat jullie stinger noemen iets anders ligt hier. Hier is het gewoon een toegevoegd accessoire dat je tot de orde roept als iets niet in orde is, zoals het waarschuwingssignaal voor de gordels. Je kunt het negeren als je dat nodig vind.
Ik vind het fijn te horen of ik een gevaarlijke situatie nader, immers daar wordt gecontroleerd. Maar daar heb ik m niet voor. Ik rij 60.000km per jaar en er zitten heel veel stukken bij dat ik er met mn gedachten minder bij ben, of door een gesprek, of door een probleem waarover ik maal, etc. Het is dan fijn om erop geattendeerd te worden dat er gecontroleerd wordt op je snelheid, zodat je weer bij de les bent. Zodat je weet dat je aandacht bij het verkeer zou moeten zijn. En dat het dan 30e scheelt omdat je niet geflitst wordt met 127km/h, das puur meegenomen.
Overigens, een bevestiging van het negatieve vooroordeel van velen; als ik ‘s avonds laat uit Groningen of Maastricht terug rij naar huis (Den Haag), wil ik best eens doorrijden, 160km/h is dan niet raar. Op die momenten maak ik graag gebruik om geen bekeuring binnen te krijgen. Daarvoor wordt ie dus ook gebruikt. Je zult mij daarentegen overdag, met veel verkeer op de weg, niet als een malloot op bumpers zien hangen, met 150 over de rechterbaan mensen in zien halen, bij files over de vluchtstrook jassen….Ik ben net zo’n slechte chauffeur als alle andere X miljoen in Nederland en daarmee dus niks beter of slechter dan iemand anders zónder stinger.
fftopic
Zo, en dat dashboard gaat best lastig uit elkaar heb ik zaterdag ontdekt! Je bent wel even bezig! Heeft iemand een idee of je die ecu-diagnose stekker makkelijk kunt loshalen? Ben er niet aan begonnen maar zat lastig in de weg!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!