2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Foto’s en napraten CX-rit Noord-Holland
Edwin van Seggelen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 02 april 2007 01:47 PM
  [ # 16 ]

Het was weer bere-gezellig, mooi weer en ook leuk om eens in een andere omgeving met de CX rond te toeren!

Alleen gisteravond liep iets onfortuinlijker af. Na even wat gegeten te hebben in Delft had een kl**j* piep piep met uitparkeren mijn linker achterscherm gemodelleerd op een manier die Chapron niet bedoeld had. En natuurlijk had hij/zij niet het fatsoen om een briefje achter te laten. Ik had het pas in de gaten toen ik thuis was.
Maar eens kijken hoe dat gaat aflopen, zij was zo mooi…  Eerst nog aangifte doen en dan een goede plaatwerker zien te vinden.

Grrrr…

Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!

Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/

Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 02 april 2007 01:50 PM
  [ # 17 ]

Auw, Edwin dat is balen. Fijn dat er tegenwoordig zoveel fatsoenlijke mensen rondrijden (not).  Evil or Very Mad
Hopelijk is ze gauw weer in haar oude staat.
Eén voordeel: als je een beroep moet doen op het garantiefonds (als je het al gaat claimen), er zijn gisteren vast wel foto’s van je auto gemaakt waarop duidelijk te zien is dat de schade er nog niet op zat… (al moet ik ook wel weer toegeven dat ik niet precies weet hoe het garantiefonds precies werkt)

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 02 april 2007 02:05 PM
  [ # 18 ]
Wings of freedom schreef:

Zelf heb ik heerlijk achterin gezeten en meegereden en helemaal uit mijn plaat gegaan.

WOF Very Happy

Wat een prachtige foto’s. CX’en in overvloed, dat is het ware paradijs zou je bijna zeggen.
@WOF, ik weet precies wat je hebt meegemaakt. Dat is dus het ware Citroëngevoel. Je moet het meegemaakt hebben.

Jammer dat ik van de rit helemaal niks heb kunnen zien.

@Edwin, wat een moraal tegenwoordig. Gevalletje waarborgfonds?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6126

Gepost: 02 april 2007 02:36 PM
  [ # 19 ]

Hoe onbeschoft dat mensen je auto verbouwen en dan gewoon doorrijden. Evil or Very Mad

Ikzelf had gisteren tijdens de rit nog een ‘aanvaring’ met zo’n gefrustreerde malloot in een gaypakje op twee wielen, ook wel wielrenner genoemd. Of beter gezegd: hij had een aanvaring met mij. Op één van de vele smalle weggetjes kwamen mij twee voetgangers en een auto tegemoet. Ik ga dus netjes aan de kant, waarop de voetgangers besluiten dat zij het beste maar midden op de weg kunnen gaan lopen. Confused Komt er ineens die wielrenner aan die natuurlijk koste wat kost door moet fietsen (hij zal wel één of andere tijd neer moeten zetten) en die gaat dus tussen die voetgangers en mij door waarop hij nog even een leuke tik uitdeelt aan de wagen. Gelukkig geen schade en gelukkig voor hem dat hij heel snel doorreed in tegengestelde richting van mij, anders was ik er heel hard achteraan gegaan en had -ie er -met in beide handen een deel van zijn fiets- de rest van de dag een hardloopwedstrijd van mogen maken. Evil or Very Mad

Profiel  

Wings of freedom
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 206

Gepost: 02 april 2007 02:40 PM
  [ # 20 ]
hogervp schreef:

Wat een prachtige foto’s. CX’en in overvloed, dat is het ware paradijs zou je bijna zeggen.

Hierbij de link naar mijn foto’s van die dag.

Veel kijkplezier!

Edwin, balen man! Succes er mee.

WOF Sad

WOF lovecitro

De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4

Profiel  

TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2355

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 02 april 2007 04:18 PM
  [ # 21 ]

Mooie foto’s, was er niet bij Sad  Maar er komen nog meer kansen Razz

Profiel  

Edwin van Seggelen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 02 april 2007 05:44 PM
  [ # 22 ]

Dank voor het medeleven!  cry Ik kom net terug van een rondje politie en schadeherstelbedrijf.

De alleraardigste agente wist mij te melden dat het aantal schades met onbekende dader fors aan het toenemen is Evil or Very Mad .

Bij de schadehersteller werkt nog de (oudere) medewerker die 3 jaar geleden mijn CX liefdevol onderhanden had genomen. Waarschijnlijk gaat hij nu de klus ook doen (18 april brengen). Dan komt het vast wel weer goed.  very good

Gelukkig is de CX casco verzekerd.  Het eigen risico (135 euri) ben ik natuurlijk wel kwijt, maar dat is te overzien. Mogelijk wordt een gang naar het Waarborgfonds nog succesvol.

Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!

Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/

Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 689

Gepost: 02 april 2007 09:39 PM
  [ # 23 ]

Das klote Edwin. Sterkte ermee.
In Santpoort reed een heer in een donker blauwe XM break tegen mijn uitlaat aan. Zit nu iets scheef? Zal ik er wat mee doen? Kweet het nog niet.

Maar goed wat een hoop CX-en. Fantastische dag! Evenementen Cie van de CCCN gefeliciteerd en bedankt!

Helaas reed ik samen met een 3-tal andere cx-en even verkeerd, toen mijn kids dat door hadden werden mijn oren getest en heb ik besloten naar huis te gaan. Balen natuurlik. Maar ik moet zeggen dat ik een hele schare erg mooie dames gezien heb. Een prachtige licht blauwe Pallas serie 1, de nieuwe Prestige van cx-fanatic. Gefeliciteerd man zag er goed uit haar derriere!

Hier mijn foto’s:  

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 03 april 2007 01:52 AM
  [ # 24 ]

Is de 62-GP-RS van jou…?
Ik reed blind achter je aan…  Laughing Uiteindelijk hebben we de weg weer teruggevonden, maar ik kan het woord Polderweg even niet meer horen…
Het lag gewoon aan onszelf gelukkig en niet aan de routebeschrijving…

Profiel  

Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 689

Gepost: 03 april 2007 10:01 AM
  [ # 25 ]

Ja dus! Ja sorry mijn kids hadden voor de grap de verkeerde route voorgelezen. 1 april hè.  Wink

Mooie CX heb je dan trouwens, ze zag er goed uit!

Groet Remco

PS of ze kunnen nog niet lezen, 3 en 5 jaar?

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  

CX-power
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 665

Gepost: 04 april 2007 09:44 PM
  [ # 26 ]

Ben er ook geweest en zoals ik bij elke meeting aan heb: Meat-loaf.nl t-shirt.  Ooh en Ernst: Op de site van CCCN staat een interieurfoto met het Jeager-tableau. Is die van jou? Foto’s heb ik wel gemaakt, maar heb ze nog niet.

De tourit heb ik meegereden met Evert van der Meer in de zwarte Prestige Automaat.

There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 05 april 2007 04:29 PM
  [ # 27 ]

Nee die’s niet van mij. Aan het deurpaneel te zien is het er een met zwart/wit leer, schitterende combinatie en aan de asbak te zien een vroege, tot 1980. Misschien van de voorzitter Harald Kruithof? Die heeft een vroege grijze GTi met dat interieur.
Ik heb eens een 2.0 bleu romantique kunnen kopen met Jaeger tableau. Tis een erg mooi gezicht, maar orgineel met de ogen vind ik mooier.

CX-power schreef:

Ben er ook geweest en zoals ik bij elke meeting aan heb: Meat-loaf.nl t-shirt.  Ooh en Ernst: Op de site van CCCN staat een interieurfoto met het Jeager-tableau. Is die van jou? Foto’s heb ik wel gemaakt, maar heb ze nog niet.

De tourit heb ik meegereden met Evert van der Meer in de zwarte Prestige Automaat.

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 05 april 2007 04:48 PM
  [ # 28 ]

Ben je niet in de war met iemand anders? Harald heeft een Prestige Chapron, of heeft ie ook nog een grijze GTI? Bedoel je de 77-YA-77? Die heeft inderdaad zwartwit leer met Jaegertableau.

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 05 april 2007 04:54 PM
  [ # 29 ]

Das een van de 2400 GTi’s van Michel Heijblom, maar zit daar een schuifdak in?

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 05 april 2007 08:15 PM
  [ # 30 ]

Nee, je hebt gelijk. Is het toch een andere.

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook