stoterstangen90 schreef:Maar dop je hem dan wel af?
Anders staat dat ding onnoemelijk valse lucht te trekken
Dat moet ik inderdaad maar eens gaan doen… ops:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:stoterstangen90 schreef:Maar dop je hem dan wel af?
Anders staat dat ding onnoemelijk valse lucht te trekken
Dat moet ik inderdaad maar eens gaan doen… ops:
Yup, door het aantrekken van valse lucht zal de auto niet meer goed lopen. Het deel v/h injectiesysteem wat nog wél werkt denkt aan een volgas-situatie; de verdamper doet ook maar wat; zoiets dergelijks wreekt zich op je verbruik.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
XBXG schreef:
Momenteel heb ik de luchtaanvoerslang voor het injectiehuis (die grote slang die over de motor heen loopt) afgekoppeld van het luchtfilterhuis. Hierdoor is het verbruik weer gezakt van 1 op 8,2 naar 1 op 6,6
Tsja, zo zie je dat lapmiddellen geld kosten…...Als je nou het probleem eens definitief én goed laat oplossen loopt je wagen zuiniger, kotst ie geen dure olie meer op straat en heb je veeeeeeeel meer plezier van je bix!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Zoals ik al eerder aangaf, kan ik dat niet nu. Ik heb de BX elke dag nodig, en ik heb dit weekend 2 afspraken met de BX (BX Club rondrit en BX-sloopmeeting in Friesland). Ook zou ik graag naar Citromobile gaan per BX ipv het openbaar vervoer. Daarna breng ik ‘m weg voor de APK.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Zoals ik al eerder aangaf, kan ik dat niet nu. Ik heb de BX elke dag nodig, en ik heb dit weekend 2 afspraken met de BX (BX Club rondrit en BX-sloopmeeting in Friesland). Ook zou ik graag naar Citromobile gaan per BX ipv het openbaar vervoer. Daarna breng ik ‘m weg voor de APK.
Sorry hoor, maar dat is niet ‘niet kunnen’, Wouter, dat is toch echt je prioriteiten anders leggen. Simpelweg een keer niet naar zo’n bijeenkomst gaan (BX Club rondrit) zou een optie zijn, of de auto ‘smorgens wegbrengen en de rondrit als passagier in een mede-clublid’s BX zou al een hoop kunnen schelen.
Dus houd ik het toch op “wíl ik dat niet nu”?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Dat zal allemaal wel, maar ik heb geen zin meer om het hierover te hebben.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Dat zal allemaal wel, maar ik heb geen zin meer om het hierover te hebben.
we doen zaterdag die kap wel eens open.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
En ook zal ik bij de sloopmeeting in Friesland er wat aandacht aan schenken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:En ook zal ik bij de sloopmeeting in Friesland er wat aandacht aan schenken.
Ik dacht dat we alleen maar 14’s gingen slopen!
mpostma schreef:XBXG schreef:En ook zal ik bij de sloopmeeting in Friesland er wat aandacht aan schenken.
Ik dacht dat we alleen maar 14’s gingen slopen!
nee, ook een 16v
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Is dat zo? Van die 16V?
Anyway, ik zal ook wat nieuwe remmen enzo nodig hebben om ‘m enigszins APK-klaar te kunnen maken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Is dat zo? Van die 16V?
Anyway, ik zal ook wat nieuwe remmen enzo nodig hebben om ‘m enigszins APK-klaar te kunnen maken.
dat is zo, maar veel is het niet meer.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Dat zal allemaal wel, maar ik heb geen zin meer om het hierover te hebben.
vind ik ook hoor
die club rit is gewoon leuk, ben er ook weer bij
Pff, die Arjan toch! Hij wordt zowaar een BX-liefhebber.
Kunnen we je dan overhalen je Xsara te verkopen en een BX te gaan aanschaffen?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wordt denk ik eerder een CX ops: