mondharmonica…. maar ben er niet goed in.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
bugelist
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Ik speel wel eens met m’n fluit!
Telt boeren op de maat ook?
Niet alleen muzikant, ik heb er ook handel in!
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Dit zijn mijn handjes ‘on fire’
Helaas staat ie momenteel meer in de hoek dan wat anders….
Ik speel 2e tenorsax in een Big Band in Alkmaar. Dat doe ik op een King Zephyr uit 1946.
Voor mij staat een DS gelijk aan Jazz.
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Bassman schreef:RobB, wat doe jij in het smoelenboek met die Fender Jazzbass in je handen? :headbang
Iets zegt me dat ik dit draadje de afgelopen twee jaar over het hoofd heb gezien….
Die Jazzbass, die is van 1975, helemaal origineel. In 1978 gekocht voor 1000 gulden, mijn eerste salaris.
Die foto is gemaakt tijdens een CDopname. Ik lees de nootjes van papier. En dat valt niet mee!
Ik speel in een bigband . Geweldig leuk om te doen, maar voor een autodidact moeilijk, zeer moeilijk. Speel vaak in toonsoorten met 4, 5 mollen aan de balk, of stukken die van hotnaarher moduleren.
We zoeken overigens een toetsenman/vrouw…....
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Ja ik !
Heavy metal (zoals Iron Maiden, Rage, Queensryche) da’s mijn ding. Al 17 jaar onafgebroken gitaar ! Speel ENGL + Hamer.
Ik heb overal lak aan. Vandaar…
En vandaar ook een snoek.
Welterusten voor nu ... heb net gerepeteerd.
Ik ben ook van het harde metaal!
Maak al enkele jaren europese podia onveilig met m’n band The Monolith Deathcult.
Daarnaast ben ik een tijdje geleden een webwinkel begonnen voor (bas)gitaristen:
Op het moment beperkt assortiment, maar we groeien gestaag
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Jarenlang altvioolles gehad. Speel laatste tijd maar af en toe. Vanavond maar weer eens spelen met mn vrouwtje achter de piano.
speel keyboard samen met een zangeres .
prberen zoveel mogelijk muziek stijlen inons
repertoire te krijgen voor elk wat wils dus.
Gr. Gert www.rhytmix.nlvoor foto’s
Robin schreef:Ik ben ook van het harde metaal!
Maak al enkele jaren europese podia onveilig met m’n band The Monolith Deathcult.
Daarnaast ben ik een tijdje geleden een webwinkel begonnen voor (bas)gitaristen:Op het moment beperkt assortiment, maar we groeien gestaag
Dan heb ik jullie in actie gezien! Wat ik me ervan herinner is dat ik het weinig stijlvol vond, maar dat compenseer je in de autobranche uitstekend.. Wanneer spelen jullie in omgeving Eindhoven of Enschede? Ik wil m’n oordeel best een beetje komen bijstellen..
Zelf speel ik bas (band helaas opgeheven) en grote en kleine blokfluiten. (nee, geen vaderjacob)
OK, dan ook maar een plaatje, nu we dit topic wat aan het afstoffen zijn..
In actie met de Pink Floyd tributeband The Steel Breeze tijdens een festival in Leusden in juni jl:
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville