Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
ieksEmmu schreef:http://sonyringers.alan-partridge.co.uk/Tutorial1/cmd-j70-big.jpg
en aan mn factuur gezien heb iek de afgelopen maand niemand gebeld… waar heb iek zo’n ding voor… oja smssen…
He dat is er zo een met zo’n wieltje aan de zijkant, toch? Van toen Sony-Ericsson nog Sony was en mannen nog baarden hadden. Gaaf, het is bijna old school! Een vriend van me heeft er zo een gehad. Een week, toen stopte zijn vriendin zijn broek in de wasmachine…
Heb zelf na jaren Nokia sinds kort een SE k800i, moet nog steeds erg wennen aan de bediening (Nokia is wat dat betreft onverslaanbaar) maar het geweldige scherm en de camera vergoeden veel. Alleen het klepje voor de lens had wel iets subtieler gemogfen. Het ziet eruit alsof ze dat op het laatste moment er pas bij bedacht hebben. heb getwijfeld tussen de Nokia N73 en deze maar deze was gratis en bovendien hoor ik weinig goede verhalen over dat hele Symbian-gebeuren. En sowieso, als ik wil internetten ga ik wel achter de computer zitten…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Ik zweer bij een Nokia, heb nu de E50
Finse kwaliteit, net als onze Finse-diesels
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Mulder schreef:Nokia is wat dat betreft onverslaanbaar
Geloof mij, Siemens is qua bediening onverslaanbaar. Daar hebben ze ‘t allemaal van afgekeken
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Menno. schreef:DigiDaan schreef:Mulder schreef:Nokia is wat dat betreft onverslaanbaar
Geloof mij, Siemens is qua bediening onverslaanbaar. Daar hebben ze ‘t allemaal van afgekeken
Nee SE is wat dat betreft onverslaanbaar
Hier een SE K750i en een Nokia N80
Ik heb nu een k800i. Wat ik zeker weet is dat de bediening van die ouwe S55 uit 2003 al dezelfde menustructuur bevat als de meeste moderne toestellen, dus een grid met icoontjes en tabellen..
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Menno. schreef:DigiDaan schreef:Mulder schreef:Nokia is wat dat betreft onverslaanbaar
Nee SE is wat dat betreft onverslaanbaar
Hier een SE K750i en een Nokia N80
Altijd siemesjens gehad, 1x een SE: wat een onding qua bediening.
Na 2 jaar toch maar weer een siemesj ondanks de consequent waardeloze batterijen.
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
nokia 6610 i
omdat deze telfoon al een keer van de 2e verdieping naar beneden is gevallen en door de plafonplaten van school is gevlogen ziet het frontje er niet zo fris meer uit, maar hij beld en smst en das mij genoeg. Foto’s maken kan die maar wat heb je eraan?
glaasje van het frontje is gemaak van een stukje van een cd doosje 35 euro voor nieuw frontje vind ik duur dus ja.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Menno. schreef:DigiDaan schreef:
Ik heb nu een k800i. Wat ik zeker weet is dat de bediening van die ouwe S55 uit 2003 al dezelfde menustructuur bevat als de meeste moderne toestellen, dus een grid met icoontjes en tabellen..
Dat had mijn SE T68i royaal voor 2003 ( eind ‘01 ) ook hoor
Enige issue is dat elke logica in de menustructuur van SE ontbreekt.
Maar qua degelijkheid redelijk onverslaanbaar, al weet ik niet of dat ook voor de huidige toestellen geldt: De SE van m’n moeder, model koelkast anno 1836, was een keer in de vijver beland, wilde daarna natuurlijk niet meer zo. Week in onderdelen op de verwarming gelegen: deed ut nog niet. Uiteindelijk heeft ze ‘m gefohnt en weer in elkaar gezet en niets meer aan de hand
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Mulder schreef:ieksEmmu schreef:http://sonyringers.alan-partridge.co.uk/Tutorial1/cmd-j70-big.jpg
en aan mn factuur gezien heb iek de afgelopen maand niemand gebeld… waar heb iek zo’n ding voor… oja smssen…
He dat is er zo een met zo’n wieltje aan de zijkant, toch? Van toen Sony-Ericsson nog Sony was en mannen nog baarden hadden. Gaaf, het is bijna old school! Een vriend van me heeft er zo een gehad. Een week, toen stopte zijn vriendin zijn broek in de wasmachine…
“Jog dial”
het ding doet het nog steeds, wel wat stukjes afgebroken ivm contact met Haagsche klinkers, maar still going strong! Bansai! Volgende wordt weer een Sony!
(Of een Apple…...)
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Menno. schreef:ieksEmmu schreef:Volgende wordt weer een Sony!
(Of een Apple…...)Sony wordt wat lastig
Eb iek weer iets gemist?
Sony Erriccssonn toch?
een samsung X660
hij doet waar die voor daar is>> bellen
Ik heb ook nog een 6310i over..
Dat ding blijft werken zeg
René van Maren schreef:Ik heb ook nog een 6310i over..
Dat ding blijft werken zeg
Heb een keer een 6329i van een gast in zijn volle pul bier gegooid.. Hij daagde me uit
Ding even in de spoelbak gelegd om te weken daarna, afgedroogd, in elkaar gezet en gewoon weer bellen hoor..
Mijn eerste telefoon was een Nokia 3410 dat werkte goed, maar zoals ieder jong persoon wil je meer met de tijd mee… Dus kocht ik SE K300i die was PRUT Na 3 maanden had ik hem al terug moeten sturen naar de fabriek voor garantie. Word ik na 3 weken gebeld dat hij waterschade heeft Vreemd hij heeft altijd in mijn broekzak gezeten en nooit met water in aanraking geweest (alleen transpiratie vocht). Na dat gehoord te hebben, heb ik besloten geen SE meer te kopen. Ik heb nu sinds september 2006 een Samsung X680v en ben daar erg blij mee en werkt nog perfect Ik heb btw die andere 2 telefoons ook nog. De Nokia gebruikt mijn zusje en de SE ligt in mijn kast met de simkaart van mijn Samsung (heb al sinds de Nokia zelfde nummer, altijd bij Vodafone gebleven).
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
ik heb een nokia 1100 gekocht vorig jaar bij kruidvat, hij koste 13euro inlc. 10euro beltegoed
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V