Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nokia 6230 via BT op de Nokia CW-7 carkit
en de Nokia 6610 die ook op dezelfde carkit werkt, alleen dan via een houder, aangezien deze geen BT heeft.
ze passen beide in dezelfde houder, dus kan ze beide onderweg opladen als dat nodig is
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Nokia N70 en wacht vol smart op de iPhone…de Nokia is werkelijk een ramp-apparaat!
See, buy, fly C5 V6
René van Maren schreef:
S-E K750i
perfect toestel mag ik zeggen
Dat van dat pookje is vuil, gewoon even schoonmaken, en hij werkt weer perfect.Ik heb hem wel eens laten vallen ops: ik dacht dat ik hem met mijn voet kon vangen, maar in die reactie trapte ik er een goal mee
Ruim 3 meter bij me vandaan lande hij op de grond… kras in het front, en de blauwe tand kapot….Had via marktplaats een frontje gekocht maar die immitatietroep was binnen een week kaal.
heej, zo 1 heb ik ook . Erg fijne telefoon die ook nog eens perfecte foto’s maakt. Verder ook aardig hufterproof, na talloze vallen, en botsingen overleed mijn eerste K750i toen ie in de wasmachine ging op stage . Gelukkig was tie verzekert en heb ik een nieuwe gekregen die het tot nu nog steeds perfect doet!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Caroline81 schreef:Mijn telefoon is vorige week stuk gegaan dus ik heb nu voorlopig weer de nokia 2110 ofzo. Weet het geeneens precies. Daarvoor Siemens mc60 (altijd een kansloos ding geweest)
Ik wil een telefoon die stof en waterdicht is en ook nog eens tegen een flink stootje kan maar wel klein genoeg is. Tips?
Ik heb momenteel zelf een Nokia 5500 Sport. Ideaal ding. Zit een rvs rand omheen, dus van vallen zie je niets. Ding is water en stof dicht. Werkt prima!
Mooie foto’s ook wel..
@rene: Hoe maak jij dat pookje dan schoon? Ik heb zelf de nokia gekocht omdat het pookje van mn SE-K750i helemaal niets meer deed en de winkel aangaf dat het apparaat opsturen geen zin had omdat ze er al tientallen van SE terug hadden gehad zonder dat er iets aan gebeurd was. Het zou slijtage zijn en daar doen ze niets mee…
Xsara_Coupe
voorzichtig met perslucht
Vorige keer heb ik het front er af gehaald, en er onder schoongemaakt.
Nou vooruit, ik ook maar even:
Ik heb een MDA Vario icm met T-mobile (onbeperkt internetten en véél belminuten ops: )
DE grote voordelen: msn en toetsenbord voor snel smsen! Touch screen is ook fijn, de verdere opties als Wlan/bluetooth gebruik ik maar weinig.
René van Maren schreef:voorzichtig met perslucht
Vorige keer heb ik het front er af gehaald, en er onder schoongemaakt.
Misschien ook nog tips over hoe het front er af gaat?
Xsara_Coupe
Dat front gaat er af door eerst de achterkant er af te halen, en dan de schroeven los te draaien, de rest is kliksluiting… erg broos!!
ipv perslucht kan je ook een busje droge lucht gebruiken speciaal voor elektronica
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Die tip van Rene heb ik ook geprobeert bij mijn SE 508i….wat een rotklus was dat zeg
Uiteindelijk had ik ergens een schroefdraaier die paste in die priegelschroefjes en toen was ik nog niet bij dat pookje aangekomen ...heb dat kreng uiteindelijk in de hoek gegooid en dus maar die Sagem gekocht (zie openingsbijdrage)
Jammer….want verder was het een prima ding die SE, goed geluid, makkelijk menu (beter dan Nokia ), camera deed het redelijk.
Jammer dus, nu kwam Renz maandag met de SE W880i aanzetten, NOG platter dan de mijne…$#$#
Alleen las ik, nadat ik een SMS van hem kreeg dat hij die had gekocht…het volgende op kieskeurig.nl : http://www.kieskeurig.nl/review/4078B3B67EEA988EC125727D00538CE5.htm#C1257049003C1EBBC12572A200696DD9
Geluid uit het speakertje valt dus wat tegen….en dat klopt ook wel, want hoe platter hoe minder ruimte er over blijft voor een redelijk speakertje, maar voor Renz maakt dat niet zo uit, zei hij.
Rene zn tip heeft geholpen, voor welgeteld 5 minuten. Nu doet het pookje weer net zo veel als er voor
%$*%( SE! Ik ga lekker voor Nokia. Die ik nu heb bevalt prima! Je merkt gewoon meteen dat t een stuk degelijker is..
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Rene zn tip heeft geholpen, voor welgeteld 5 minuten. Nu doet het pookje weer net zo veel als er voor
%$*%( SE! Ik ga lekker voor Nokia. Die ik nu heb bevalt prima! Je merkt gewoon meteen dat t een stuk degelijker is..Xsara_Coupe
geen perslucht gebruikt
Wil hem wel overnemen voor weinig hoor
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
René van Maren schreef:Dat front gaat er af door eerst de achterkant er af te halen, en dan de schroeven los te draaien, de rest is kliksluiting… erg broos!!
Met een torx6 kun je de schroefjes eruit draajen en dan voorzichtig openwippen. Scheelt echt om hem schoon te maken. Mijn display was zo stoffig aan de binnenkant en nu weer heel mooi schoon en helder en het pookje weer soepel
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
René van Maren schreef:Xsara_Coupe schreef:Rene zn tip heeft geholpen, voor welgeteld 5 minuten. Nu doet het pookje weer net zo veel als er voor
%$*%( SE! Ik ga lekker voor Nokia. Die ik nu heb bevalt prima! Je merkt gewoon meteen dat t een stuk degelijker is..Xsara_Coupe
geen perslucht gebruikt
Wil hem wel overnemen voor weinig hoor
Nou, ik heb nog is goed gekeken, en dat hele ding uit elkaar gehad
beeldscherm eruit, toetsenbord er uit en dan blijkt het zilveren pookje ook maar een overschuifding te zijn op een schakelaar…
Alles uit elkaar, schakelaar helemaal schoon gemaakt, alles weer terug geplaatst en alles doet het, behalve die toets. Hij gaat alleen naar boven en heel soms naar links. Ik vrees dat de schakelaar toch echt over leden is, maar je kan het binnenwerk van dat ding niet zien…
Xsara_Coupe