Xsara_Coupe schreef:Alles uit elkaar, schakelaar helemaal schoon gemaakt, alles weer terug geplaatst en alles doet het, behalve die toets. Hij gaat alleen naar boven en heel soms naar links. Ik vrees dat de schakelaar toch echt over leden is, maar je kan het binnenwerk van dat ding niet zien…
Xsara_Coupe
Precies…..daarom liggen beide SE’s nu in de hoek…bellen doen ze nog prima, maar SMS’en of in je menu komen is er niet meer bij.
hebbe hebbe hebbe
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
hier ook een nokia N73
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Tis wachten op de K850i (gelukkig mag mijn K750i nog een jaar mee):
en anders gaan we voor de Blackberry Pearl:
Xsara_Coupe schreef:Caroline81 schreef:Mijn telefoon is vorige week stuk gegaan dus ik heb nu voorlopig weer de nokia 2110 ofzo. Weet het geeneens precies. Daarvoor Siemens mc60 (altijd een kansloos ding geweest)
Ik wil een telefoon die stof en waterdicht is en ook nog eens tegen een flink stootje kan maar wel klein genoeg is. Tips?Ik heb momenteel zelf een Nokia 5500 Sport. Ideaal ding. Zit een rvs rand omheen, dus van vallen zie je niets. Ding is water en stof dicht. Werkt prima!
Mooie foto’s ook wel..@rene: Hoe maak jij dat pookje dan schoon? Ik heb zelf de nokia gekocht omdat het pookje van mn SE-K750i helemaal niets meer deed en de winkel aangaf dat het apparaat opsturen geen zin had omdat ze er al tientallen van SE terug hadden gehad zonder dat er iets aan gebeurd was. Het zou slijtage zijn en daar doen ze niets mee…
Xsara_Coupe
Ja die zag ik inderdaad al voorbij komen. Lijkt me een leuk ding. Niet te groot? En die accelerometer wat moet dat nou precies voorstellen? Snelheidsmeter ofzo? Want das wel lache natuurlijk, kan ik eindelijk eens meten hoe hard Joplin kan
nokia ehh… vergeet steeds wel type het is..
het is ex mobiel van daan
Caroline81 schreef:Xsara_Coupe schreef:Caroline81 schreef:Mijn telefoon is vorige week stuk gegaan dus ik heb nu voorlopig weer de nokia 2110 ofzo. Weet het geeneens precies. Daarvoor Siemens mc60 (altijd een kansloos ding geweest)
Ik wil een telefoon die stof en waterdicht is en ook nog eens tegen een flink stootje kan maar wel klein genoeg is. Tips?Ik heb momenteel zelf een Nokia 5500 Sport. Ideaal ding. Zit een rvs rand omheen, dus van vallen zie je niets. Ding is water en stof dicht. Werkt prima!
Mooie foto’s ook wel..@rene: Hoe maak jij dat pookje dan schoon? Ik heb zelf de nokia gekocht omdat het pookje van mn SE-K750i helemaal niets meer deed en de winkel aangaf dat het apparaat opsturen geen zin had omdat ze er al tientallen van SE terug hadden gehad zonder dat er iets aan gebeurd was. Het zou slijtage zijn en daar doen ze niets mee…
Xsara_Coupe
Ja die zag ik inderdaad al voorbij komen. Lijkt me een leuk ding. Niet te groot? En die accelerometer wat moet dat nou precies voorstellen? Snelheidsmeter ofzo? Want das wel lache natuurlijk, kan ik eindelijk eens meten hoe hard Joplin kan
Hijs helemaal niet zwaar en ook niet groot naar mijn mening. De k750i is iig zwaarder/groter.
Accelerometer, sja, volgens mij meet ie t aantal stappen en aan de hand daarvan je snelheid. T werkt wel, maar erg nauwkeurig is t niet. Dan moet je een gps muis er bij kopen, daar werkt ie dan mee samen en dan kan je echt tot de 1/10e km precies aflezen. Kan je hem ook meteen als navigator in de auto gebruiken…
Marco
wat maakt het nou uit hoe zwaar de mobiel is, this geen baksteen
Menno. schreef:Xsara_Coupe schreef:
Hijs helemaal niet zwaar en ook niet groot naar mijn mening. De k750i is iig zwaarder/groter.
Nee de K750i is 4 gram lichter !!
Haha, verveelde je je soms?
Hij voelde iig lichter… Tis iig gewoon een fijne telefoon…
Xsara_Coupe
een zware telefoon zou alleen maar voordelen hebben, krijg je een gespierde arm van als je aant bellen bent
sorry..
ik weet inmiddels wel phone ik zelf heb
een .................. nokia 6230i
EvelienBX schreef:een zware telefoon zou alleen maar voordelen hebben, krijg je een gespierde arm van als je aant bellen bent
sorry..
Dat zijn de beste!
Ik had er een voor de SE-K750i en wilde er weer een. Jammer genoeg waren ze daar waar ik keek nergens meer leverbaar, of er stond een levertijd van 3 maanden op
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:EvelienBX schreef:een zware telefoon zou alleen maar voordelen hebben, krijg je een gespierde arm van als je aant bellen bent
sorry..
Dat zijn de beste!
Ik had er een voor de SE-K750i en wilde er weer een. Jammer genoeg waren ze daar waar ik keek nergens meer leverbaar, of er stond een levertijd van 3 maanden opXsara_Coupe
ik heb er twee van ops: ops: ops: heb 3 telefoons in me tas,... voor hetgeval dat de batterij een keer leeg is…
edit: ze zijn inderdaad wel erg goed! heb hem al zo vaak op de grond laten stuiteren en hij doet nog steeds!
EvelienBX schreef:Xsara_Coupe schreef:EvelienBX schreef:een zware telefoon zou alleen maar voordelen hebben, krijg je een gespierde arm van als je aant bellen bent
sorry..
Dat zijn de beste!
Ik had er een voor de SE-K750i en wilde er weer een. Jammer genoeg waren ze daar waar ik keek nergens meer leverbaar, of er stond een levertijd van 3 maanden opXsara_Coupe
ik heb er twee van ops: ops: ops: heb 3 telefoons in me tas,... voor hetgeval dat de batterij een keer leeg is…
edit: ze zijn inderdaad wel erg goed! heb hem al zo vaak op de grond laten stuiteren en hij doet nog steeds!
Je kan t ook overdrijven Ik was mijnes kwijt omdat mn pa de zijne in de zee had laten zwemmen en hij hem harder nodig had voor zn werk dan ik…
Zwemmen in zoutwater gaat zelfs voor een nokia te ver
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:EvelienBX schreef:ik weet inmiddels wel phone ik zelf heb
een .................. nokia 6230iDat zijn de beste!
Xsara_Coupe
Nou ehh…..ben ik niet met je eens hoor
Ik had 5 maanden geleden bij de contractverlenging van m’n KPN een Nokia 6230i *gekregen* (je krijgt natuurlijk niks )...maar ik vind het schermpje te klein, het hele toestel is te smal in je handen…en de toetsen liggen ook teveel tegen elkaar aan.
Voor kleine(re) dameshanden (en vingers) zal het misschien wel goed zijn…en alhoewel ik beslist geen *kolenschoppen* van handen heb, vind ik toch zo’n rechthoekig model als die SE 500 serie enz…..prettiger vasthouden.
Maar als je met Beste bedoelde dat ze qua kwaliteit beter zijn dan andere merken, geef ik je gelijk…we hebben hier nog zo’n Nokia 3210 of zo liggen met pieptoontjes…al jaren oud, maar doet alles nog goed…..EN, daar liggen de toetsen ook goed uit elkaar.
Het zal wel de mode zijn om steeds kleinere toestellen te maken, maar van mij mogen ze best wel iets robuuster zijn.
Ik ben trouwens benieuwd hoe lang die SAGEM van mij het gaat uithouden, of die hufterproof genoeg is….had al een probleem dat hij bij een SMS opeens helemaal vast sloeg….kon er niks meer mee doen, dan alleen de accu loskoppelen, opnieuw starten en toe deed ie het weer.
Overigens had ik een jaar of 7 a 8 geleden mijn dochter en zoon een SAGEM Prepaid cadeau gegeven voor hun sinterklaas, was een supergoedkope aanbieding van BEN (waar is die gebleven trouwens ?)....dat was dus hun eerste mobieltje.
Bram schreef:Xsara_Coupe schreef:EvelienBX schreef:ik weet inmiddels wel phone ik zelf heb
een .................. nokia 6230iDat zijn de beste!
Xsara_Coupe
(knip)
Voor kleine(re) dameshanden (en vingers) zal het misschien wel goed zijn… (knip)
Wat wil je hier mee zeggen?
Xsara_Coupe