lhm denk ik. Verder geen idee. Grote turbo’s liggen er meestal niet
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Weinig vrees ik. Beetje weinig geldjes nu. Of ik moet m’n spaarrekening maar plunderen
Schijt aan originaliteit.
Wat ga je kopen op Citromobile?
Niks !
Datgene wat ik graag zou willen hebben staat daar toch niet te koop….daarom ben ik er nog nooit geweest en kom ook niet.
(een rouge florentin BX tzd-turbo met 120.000 km, abs, werkende airco…enz.)
Wishlist:
thermocontact GTI
diff aslagers + krimpringen GS
kachelbuizen GS
Maar waarschijnlijk kom ik met allemaal zooi thuis die ik helemaal niet van te voren had ingeschat.
Bram schreef:Wat ga je kopen op Citromobile?
Niks !
Datgene wat ik graag zou willen hebben staat daar toch niet te koop….
Dat weet je omdat je er geweest bent ?
Ik schat die kans op 0,00001 %...vandaar.
Mijn advies: ga er heen voor de lol. Niet omdat je nar iets op zoek bent. Dat doe ik ook.
Lelijke Eend schreef:Mijn advies: ga er heen voor de lol. Niet omdat je nar iets op zoek bent. Dat doe ik ook.
Nee dank je….ik heb de verslagen van de afgelopen 4 jaar wel gezien hier en op het Xantiaforum, maar ik moet dan vantevoren 4 Brufenpillen slikken en dan nog kunnen ze mij met stoffer en blik opvegen aan het eind….maar als je me kunt verzekeren dat er zo’n BX te koop staat (liefst voor weinig ook nog), dan denk ik er een nachtje over na.
mpostma schreef:Maar waarschijnlijk kom ik met allemaal zooi thuis die ik helemaal niet van te voren had ingeschat.
Gewoon weer heerlijk rondstruinen, auto’s en mensen bekijken, 2cv achterklepje met dakarrek van iemand overnemen, dvdtje met citroen-spul overnemen. Wat boeken (ook prijsorientatie zodat ik weet wat ik op marktplaats kan bieden ), misschien een folder, sierstrips eend.
ik hoop van mijn CX Croisette af te komen en een betere/mooiere en tevens nog betaalbare TRS te spotten
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
mpostma schreef:Wishlist:
thermocontact GTI
diff aslagers + krimpringen GS
kachelbuizen GSMaar waarschijnlijk kom ik met allemaal zooi thuis die ik helemaal niet van te voren had ingeschat.
Ik ga ook voor GS/A spul. Komt het nu niet uit dan over een tijd wel.
Heb een hele erge hekel dat als ik iets kapot heb moet zoeken naar onderdelen en de GS/A in de schuur moet zetten.
Alleen vragen ze vaak onmogelijke bedragen , ook al voor GS/A spul.
Citrorama in Duitsland is vaak goedkoper
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
las het kan een BX GT stuurtje (nette) en een GT asbak
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik zal waarschijnlijk wel met een paar liter LHM en een kofferbak vol eendenzooi thuiskomen
Ze hebben altijd heerlijke broodjes
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
kzou het toch eens doen….
Bram schreef:Lelijke Eend schreef:Mijn advies: ga er heen voor de lol. Niet omdat je nar iets op zoek bent. Dat doe ik ook.
Nee dank je….ik heb de verslagen van de afgelopen 4 jaar wel gezien hier en op het Xantiaforum, maar ik moet dan vantevoren 4 Brufenpillen slikken en dan nog kunnen ze mij met stoffer en blik opvegen aan het eind….maar als je me kunt verzekeren dat er zo’n BX te koop staat (liefst voor weinig ook nog), dan denk ik er een nachtje over na.
mpostma schreef:Maar waarschijnlijk kom ik met allemaal zooi thuis die ik helemaal niet van te voren had ingeschat.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.