Jaarbeurs is wel duurder, denk ik…
maar goed, het Veemarktterrein heeft geen eeuwig leven, er waren toch nieuwbouwplannen van de gemeente Utrecht op die plek ?
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:Jaarbeurs is wel duurder, denk ik…
maar goed, het Veemarktterrein heeft geen eeuwig leven, er waren toch nieuwbouwplannen van de gemeente Utrecht op die plek ?
dat is al een aantal jaar dat ze dat roepen
jaarbeurs is ook nix midden in de stad
Nou, voor mij ff geen Citromobile meer. Je hebt er niks aan en je mist er niks aan.
Matthijs2006 schreef:Nou, voor mij ff geen Citromobile meer. Je hebt er niks aan en je mist er niks aan.
Matthijs2006 schreef:Nou, voor mij ff geen Citromobile meer. Je hebt er niks aan en je mist er niks aan.
ben ik absoluut niet met je eens !
qua thema is het misschien niet altijd voor iedereen even interessant, maar ik denk dat de parkeerplaats veel goed maakt !
en daarbij, vlak ook al die kraampjes niet uit, waar vind je in NL op 1 plek zoveel aanbieder van Citroen-spullen ?
en met m’n modelbouwinteresse kan ik helemaal niet om Citromobile heen, want die beide SM’s in 1:87 ben ik tot op heden nog nergens in de winkel tegen gekomen.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:Matthijs2006 schreef:Nou, voor mij ff geen Citromobile meer. Je hebt er niks aan en je mist er niks aan.
ben vind je in NL op 1 plek zoveel aanbieder van Citroen-spullen ?
en met m’n modelbouwinteresse kan ik helemaal niet om Citromobile heen, want die beide SM’s in 1:87 ben ik tot op heden nog nergens in de winkel tegen gekomen.
zoek eens op ebay
maar heb je wel goed gekeken en wat verwacht je zelf dan dat alles van een xm ook te koop wordt aangeboden
Ze hebben ieder jaar een ander “thema.” Maar ik zie er nooit iets van terug, van die thematiek.
Ik vind het gewoon een rommeltje, Citromobile. Ze kunnen er veel meer van maken.
De auto’s buiten maken wel iets goed.
Ik kom voor onderdelen, maar voor de XM vind je niks. Altijd maar die eenden-onderdelen, veel te veel overlap tussen standhouders. Sommige eenden-spullen zie je 15 keer voorbij komen.
citroenc2 schreef:maar heb je wel goed gekeken en wat verwacht je zelf dan dat alles van een xm ook te koop wordt aangeboden
Ja?
Waarom niet?
Matthijs2006 schreef:Ze hebben ieder jaar een ander “thema.” Maar ik zie er nooit iets van terug, van die thematiek.
Ik vind het gewoon een rommeltje, Citromobile. Ze kunnen er veel meer van maken.
De auto’s buiten maken wel iets goed.
Ik kom voor onderdelen, maar voor de XM vind je niks. Altijd maar die eenden-onderdelen, veel te veel overlap tussen standhouders. Sommige eenden-spullen zie je 15 keer voorbij komen.
het thema gedeelte is vooraan zeg maar bij de citroen stand
kwa rommel valt het wel mee zo zijn de fransen ook precies
dat er veel 2cv en ds is is ook wel te verklaren omdat daar de grooste groep zit
maar wat zoek je voor de xm dan
Ik zocht gewoon XM-spullen zoals schakelaartjes voor elek. stoelen enzo.
Volgens mij kun je van de XM onderhand ook best veel verkopen. Zoals interieurs, velgen, deurpanelen, houtinleg-spul, ruiten, kabels, draadbomen, startmotors, sturen…ik noem maar wat dingen.
Allemaal niet gezien.
Matthijs2006 schreef:citroenc2 schreef:maar heb je wel goed gekeken en wat verwacht je zelf dan dat alles van een xm ook te koop wordt aangeboden
Ja?
Waarom niet?
het probleem is nog met de xm dat hij relatief jong is dus veel autos rijden nog dus onderdelen 2e hands zijn er nog niet zo veel
kwa extras zijn er ook niet veel onderdelen te vinden omdat deze redelijk duur waren en dus weining verkocht zijn want zeg nou zelf hoe vaak kom je een xm met reflectorplaat tegen
Misschien komt het over een paar jaar wel, de XM-spullen op CM.
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Matthijs2006 schreef:Ik zocht gewoon XM-spullen zoals schakelaartjes voor elek. stoelen enzo.
Volgens mij kun je van de XM onderhand ook best veel verkopen. Zoals interieurs, velgen, deurpanelen, houtinleg-spul, ruiten, kabels, draadbomen, startmotors, sturen…ik noem maar wat dingen.
Allemaal niet gezien.
Alles wat je hier noemt behalve de houtinleg heb ik allemaal WEL zien liggen.
Groet,
L
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Matthijs2006 schreef:Ik zocht gewoon XM-spullen zoals schakelaartjes voor elek. stoelen enzo.
Allemaal niet gezien.
Dan had je beter moeten kijken, want er lag echt genoeg Xm spul…
Gr Martijn
Matthijs2006 schreef:Vinden jullie de spullen op Citromobile trouwens duur?
Ja, het wordt elk jaar duurder lijkt wel.
Maar het loont de moeite om eerst een rondje te lopen alvorens te kopen.
Miniatuurtjes die ik zelf voor €4,95 heb gekocht stonden ergens voor €25,-.
Ik neem gepast geld mee.
Wat je meeneem komt op!!!!!!!