3 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

2e paasdag mini meeting Anna Paulowna - foto’s
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 09 april 2007 03:15 AM
  [ # 31 ]
mssl schreef:

Koerier Bram kan niet zonder zijn tomtom Laughing  en dan kan dat programma’tje nog steeds niet mooie plekjes opnemen in zijn 99% dekking Laughing

‘‘EVA’’ is mijn dikke vriendin geworden op de weg. Razz
Welke vrouw kun je onderweg nog helemaal verrot schelden, zonder tegenspraak….als ze roept : keer om….terwijl je gewoon rechtdoor wil. Mr. Green

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 09 april 2007 04:19 PM
  [ # 32 ]
Bram schreef:

‘‘EVA’’ is mijn dikke vriendin geworden op de weg. Razz
Welke vrouw kun je onderweg nog helemaal verrot schelden, zonder tegenspraak….als ze roept : keer om….terwijl je gewoon rechtdoor wil. Mr. Green

ik heb altijd Lucy aan boord, die is niet zo streng in de intonatie, maar ook soms hardnekkig, en dan is er goed op te mopperen

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Klussie
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 253

Gepost: 09 april 2007 06:06 PM
  [ # 33 ]

14.55 uur was ik op mn werk Razz
Het was leuk jullie even gesproken te hebben.
En die GS’en blijven moooooooooooooi Wink

Arie

C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km

___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex:  Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 09 april 2007 07:02 PM
  [ # 34 ]

Ik zou graag wat foto’s zien van deze meeting.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 09 april 2007 07:49 PM
  [ # 35 ]

Lekker doorgereden dus Arie!
Ik heb het naar mijn zin gehad en nog verblijd met een GSA X1 en een GSpécial. En speciaal was ze, wat een prachtwagen Dennis! Verder heb ik een ritje gemaakt in de Turbodiesel van Dave en de 16v van Raoul. Beide BX’en zijn tamelijk imponerend. Rij ik voorzichtig weg in de 16v en schakel op zoals ik gewend ben bij mijn diesle natuurlijk. Raoul meteen aangeven: “gewoon toeren maken, doorgassen boven de 4000 toeren!!”  Shocked Dat ben ik van zijn levensdagen niet gewend natuurlijk, maar gaan die BX, gaan! K#lere zeg, wat een power. Dikke smile op het gezicht natuurlijk. Dak stond open dus we konden heerlijk meegenieten. De Turbodiesle van Dave is weer een heel ander verhaal, maar de opgeschroefte turbo doet zijn werk heerlijk. Duw in de rug is goed te merken. De motor nagelt nog behoorlijk bij hele lage toerentallen, maar goed, het afstellen is nog niet afgerond.
Een aantal forummers hebben ook in mijn Xantia gereden en ik kreeg lovende woorden. Dank jullie allemaal.
Verder heb ik mogen genieten van een BX 16 TRi in de kleur Rouge Florentin van Nesto (heb ik het goed?) die helemaal uit Deventer was gekomen. Al met al een gezellige bijeenkomst. Enne Wouter, als mijn Xantia ooit in de verkoop gaat PB ik je wel!  Wink

Mijn foto’s komen straks online.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 09 april 2007 07:57 PM
  [ # 36 ]

Zo, ik ben ook net pas terug….was weer eens een chaos op de Ring Alkmaar. Confused

Het was weer erg gezellig, een stuk of 10 auto’s denk ik (?) , een GSA (van PBO) en een (hele mooie) GS van iemand die nog lid moet worden hier Razz
Plus een aantal oude bekenden, zoals Wouter, Dave, Hogervp (met de Xant TD van SZ z’n vader, de Rouge Florentin BX was er ook weer, Hammie (klussie) met zijn Xantia break….en MSSL natuurlijk met zijn zwarte 1.9 16V…..en eindelijk heb ik zelf eens (voor het EERST !!) in een BX 16V gereden op de polderweggetjes daar, tsjonge wat een toeren kan die maken zeg Shocked

Toen vroeg mssl of ie ook eens in mijn TZD mocht rijden….kun je je voorstellen, van de snelste BX in de meest TRAGE BX Laughing

Enfin, wat zijn indruk was van mijn TZD mag ie hier zelf vertellen, maar IK was i.i.g. erg onder de indruk van die 16V….is lang geleden dat ik in zo’n snelle auto heb gereden. Surprisedops:
Die 1.9 TZI van een jaar geleden was al erg rap, maar dit is wel helemaal de ultieme BX. Wink

Foto’s heb ik helaas niet want mijn digitale camera heeft de geest gegeven, maar die komen wel want ik zag genoeg camera’s. Cool

i.i.g. weer eens een gezellige meeting, waar we lekker met elkaar konden kletsen.

Profiel  

Venom
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 143

Gepost: 09 april 2007 08:06 PM
  [ # 37 ]

Ik heb ‘t ook erg naar m’n zin gehad. Ben maar even geweest omdat ik de kinderen mee had maar toch nog een aantal mensen gesproken en een aantal mooie auto’s gezien.

Tot volgende keer Very Happy

Ride to live, live to ride

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 09 april 2007 08:16 PM
  [ # 38 ]

En gelukkig hebben we de foto’s nog.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6126

Gepost: 09 april 2007 08:33 PM
  [ # 39 ]

Oeehhhh, zo’n BX in Rouge Florentin met bruin interieur is nog veeeeel mooier dan de mijne met een grijs interieur. Cool  Cool  Cool

En die GS is ook al zo mooi. Cool

En is die paarse BX van Superdave, met die strakke velgen? Werkelijk prachtig. Wat zijn dat voor velgen?

Ik heb geloof ik een hele leuke meeting laten lopen…

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2504

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 09 april 2007 08:47 PM
  [ # 40 ]

Die GSpécial! Wat een prachtwagen! Wat een kleur! Wat mooi onderhouden! Die van mij moet ook zo mooi worden.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 09 april 2007 08:53 PM
  [ # 41 ]

Spécia(al)l voor jullie op de foto gezet! En die Rouge Florentin zit ontzettend lekker!!
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 09 april 2007 09:21 PM
  [ # 42 ]
jaco schreef:

En is die paarse BX van Superdave, met die strakke velgen? Werkelijk prachtig. Wat zijn dat voor velgen?

Volgens mij zijn het wieldoppen van een C2. Ziet er wel mooi uit trouwens.

Profiel  

Daan88
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1986

- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Gepost: 09 april 2007 09:26 PM
  [ # 43 ]

het zijn wel velgen.. volgens mij van c3 of c2?

Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 09 april 2007 09:28 PM
  [ # 44 ]

zo te zien c3 velgen

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 09 april 2007 09:33 PM
  [ # 45 ]
Peteryed schreef:
jaco schreef:

Volgens mij zijn het wieldoppen van een C2. Ziet er wel mooi uit trouwens.

Als ik me goed herinner zijn het lichtmetalen velgen van een C3. Maar dat kan Dave beter aangeven. Ik ben niet zo thuis in het nieuwe sul van Citroën.

Ik ben dus ook weer terug, na nog heerlijk te hebben getourd in het West-Friesche landschap. Heerlijke wegen voor een automaat zeg!  Cool  Cool

Ik vind de meeting leuk en gezellig. Ondanks slechts enkele auto’s (de opkomst viel alleszins mee) toch een paar hele bijzondere auto’s bij elkaar. Vooral leuke kleuren: Beige Opale op de GS, Rouge Florentin en Rouge Opéra op de BX’en en dan dat fantastische Sable Phénicien op de Xantia.

En op weg naar de meeting zelfs nog een Traction ingehaald op de snelweg! Het kan niet op vandaag met de mooie Citroëns. Very Happy ( zie hier )

Ik ga ook even mijn foto’s uploaden.  Wink

Profiel  

3 van de 7
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook