mssl schreef:Bram , ik vind dat donker groen juist erg mooi zeg ops: ! Als het een TZD turbo was het helemaal perfect (zonder gaten in de bodem e.d. )
Nee…wat dat betreft heb ik een andere smaak qua kleur, ik vond bijvoorbeeld de bekende zilveren kleur van de Chic heel fraai (chique dus ) het metaalrood van de Xantia en die lichtblauwe mettalic kleur van de oudere BX’en…plus natuurlijk rouge florentin.
Wit heb ik zowiezo een hekel aan…maar ja, je hebt de kleur niet vaak meer voor het kiezen als je in oudere auto’s rijdt.
Nog even foto’s van mij
16v fun:
http://www.wiltromp.nl/dave/bx16v.wmv
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Ik zie veel foto’s.
Maar kan iemand mij nou Bram aanwijzen?
Matthijs2006 schreef:Ik zie veel foto’s.
Links van mijn motorkap
Bram voorover gebogen
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
HAHAHAHA, dat dacht ik al!!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ben je aan het fotoshoppen geweest Dave? Zo grijs ben ik helemaal niet, toch?........
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Die BX in rouge opera is wel in de categorie superkwijl
Ook die velgen vind ik geweldig staan.
6 Jaar geleden heb ik bijna een 19 TZi in die kleur gekocht in echt zgan staat, maar ‘t werd er toch eentje in vert triton wegens het fabrieksschuifdak (wat mij betreft een essentieel accessoire)
En vert triton is stiekem toch een van de mooiste kleuren voor een TZx, hoor Bram, je ziet ‘t alleen (gelukkig ) een beetje veel dankzij een bepaald progressief actiemodel. Maar da’s geen TZx.
@hogervp: duidelijk geval van fotosoep
- Ami Super
beerpeet schreef:
@hogervp: duidelijk geval van fotosoep
Ha beerpeet, met jou kan ik praten!
Die Rouge Opera is echt in een hele nette staat en gelukkig niet te bling-bling. Dave heeft er echt een hele fraaie BX van gemaakt.Maar als je zelf meer dan 13 jaar in die kleur hebt rondgereden dan ga je ook kwijlen van Rouge Florentin: .
Vooral met een zonnetje erop is die zo mooi.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Matthijs2006 schreef:Ik zie veel foto’s.
Nog zo’n legendarische foto van Bram, in mijn toenmalige BX 19 Digit (momenteel van Hel1), genomen op dinsdag 14 juni 2005 tijdens de eerste CiFo BX Minimeeting in Breda:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Ami Super
En wie gaan we de volgende keer spotten??
Patrick
Het valt me wel op dat Bram op de meeste foto’s zo aandachtig zit te kwijlen op andermas auto’s.
Ami 8 Club (1970)
- Ami Super
XBXG schreef:Het valt me wel op dat Bram op de meeste foto’s zo aandachtig zit te kwijlen op andermas auto’s.
Hij is de kleur Vert Triton echt zat en zoekt alvast een nieuwe uit!
mssl schreef:Gaan we Bram achtervolgen op meetings ? De volgende kan Wouter (XBXG) wel zijn, die is er ook veelal
Dat vind ik juist het leuke: ik kom op veel meetings, maar ik zie mezelf bijna nooit terug op foto’s! Alleen bovenaan deze pagina sta ik kou te kleumen in m’n witte t-shirt, maar ook op alle foto’s van de Chyparse-meeting ben ik (gelukkig) nergens te vinden.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
XBXG schreef:maar ook op alle foto’s van de Chyparse-meeting ben ik (gelukkig) nergens te vinden.
Zoekplaatje
- Ami Super
mssl schreef:
@hogervp, vergeleken met Bram ben je nog niet zo grijs ops:
Dit antwoord reken ik ook goed!
En XBXG alias Wouter wordt het volgende slachtoffer in Spot de Citrofiel :
Prijsvraag. Wie spot de meeste forummers op bijgaande foto
Patrick