hogervp schreef:patje74 schreef:Zonder gaspot onder mijn dinette had ik nu mijn schoonmoeder op marktplaats moeten zetten.
Wat mij opviel bij veel caravankampeerders dit jaar was dat ze hun schoonmoeder veelal mee hadden. Heel wat lui hadden nog een dakkoffer mee. Mja, in zo’n caravan kan je zo weinig kwijt natuurlijk.
Patrick
Wat mij opviel is dat veel mensen vergeten om dat ding eraf te halen… Die dakkoffer dan, die schoonmoeder moet je gewoon zowieso niet meenemen, al dat gewicht…
Zeg Patje, wat voor versnellingsbakolie heb je nu in je HY zitten ? Dus merk en type ? Ik heb het gedeelte over de versnellingsbakolie gelezen, maar als ik tegen de olieboer zeg dat ik goedkope meuk wil, dna kan die er ook niets mee
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Uit mijn hoofd weet ik dat zo niet meer. Ik meende dat het een Q8 olie was die aan de voorgeschreven specs voldeed. (los van het dopes-verhaal dan)
Ik heb er nu een dikke 3000km mee gereden en mijn bedoeling is om de bak voor de winterslaap in de redline te zetten. Waarschijnlijk weet ik een adresje in de buurt.
Dan lust ik ook wel wat redline
Overigens ben ik vergeten bij dat HD bedrijf om redline te vragen, maar ik moet er nog eens heen als m’n klokkenspul klaar ligt, dan kan ik dan weer een poging doen om het niet te vergeten.
Schijt aan originaliteit.