Op het dimlicht na, waar nu idd een halogeen lamp inzit die echt licht geeft, kan ik er volgens mij helemaal NIKS mee. Of kan ik daar iig gewoon lampjes indrukken ? even daargelaten dat ik dan geen glazen kapjes ervoor heb.
Aan de kant van de ruit zit een aansluiting voor die bruine stekker. De mogelijkheid voor een stekker bovenop
word niet benut. geen idee wat daar moet zitten, maar ik vermoed de leeslampjes. Als ik die wil gebruiken dan moet ik ws ergens draden heen trekken ????? Waar moet dat dan heen ?
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Re: binnen verlichting
gompy58 schreef:
Op het dimlicht na, waar nu idd een halogeen lamp inzit die echt licht geeft, kan ik er volgens mij helemaal NIKS mee. Of kan ik daar iig gewoon lampjes indrukken ? even daargelaten dat ik dan geen glazen kapjes ervoor heb.Aan de kant van de ruit zit een aansluiting voor die bruine stekker. De mogelijkheid voor een stekker bovenop
word niet benut. geen idee wat daar moet zitten, maar ik vermoed de leeslampjes. Als ik die wil gebruiken dan moet ik ws ergens draden heen trekken ????? Waar moet dat dan heen ?
In de 2 lege plaatsen kan je 5 of 10Watt bajonetlampjes inzetten of halogeen,geeft beter licht.Als het goed is zit in de console ook een “wipschäkelaar"die deze lampjes bedient:<links> rechterlampje aan.in het midden beide lampjes uit.De spanning komt van de grote aansluitstekker ik meen 7pins.De leeslampjes worden niet gedimd bij het afsluiten van de wagen en werkt alleen als het kontaktslot op aan staat.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
grappig, kruip echt net uit de mijne met ongeveer hetzelfde probleem, alleen heb ik er wel lampjes en een schakelaar inzitten, alleen doen deze het niet. nat het kapje los gehad, maar alles ziet er aangelsoten en wel uit
Let wel, mijn plafondlampje doet het wel, alleen de leeslampjes niet
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop
denk dat ik voor dat tientje maar ff eentje in Duitsland bestel via autoscout…
Dan heb ik de handel compleet met schakelaartjes.