Zoals ik al in het vreugdetopic had gemeld, zijn mijn zoon en schoondochter sinds kort de trotse berijders van een mooie ‘97 Xantia 1.8 16V.
Mijn zoon vertelde me er wel meteen “zo’n armsteun als in jouw Xant” in te willen zetten. Da’s een originele die ik van René van Maren heb overgenomen, en ik heb ‘m verteld dat die optie slechts een kleine slagingskans heeft.
Nu hebben we ook deze gezien.
Zijn er Xantiarijders die me kunnen vertellen of deze in een Xantia past? Ik heb het bedrijf in kwestie al gemaild met een vraag, maar zoals zo vaak is het kennelijk alleen interessant om te verkopen via internet en de vragen laat men dan maar zitten…..
Graag ervaringen als die er zijn. Alvast bedankt!
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Heej pssssst: Klik
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ha! Had ik inmiddels ook gezien; ik heb Wouter meteen effe een mailtje gestuurd.
@Wouter, kijk ff in je mail
Hans
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Als Wouter het “wie het eerst komt, het eerst maalt” aanhoudt ben je zeer waarschijnlijk te laat. Die middenarmsteunen vliegen echt weg.
Tja, daar had ik hem nog niet gezien en om half 7 ‘s morgens zit ik niet achter mijn pc te forummen….
Ik zag ‘m daarstraks op MP.
Goed, dat lijkt dus niks te worden.
Maar niemand die dus ervaring heeft met die andere?
Hans
rb schreef:Als Wouter het “wie het eerst komt, het eerst maalt” aanhoudt ben je zeer waarschijnlijk te laat. Die middenarmsteunen vliegen echt weg.
Volgens mij zag ik Wouter bij de meeting van vanmiddag toevallig die armsteun aan Patrick (Hogervp) geven, voor zijn Xantia TD (de ex van SZ).
Ik had ‘m al afgeschreven…..
Heb jij of Renz niet zo’n “nepper” gehad, Bram?
Hans