2 van de 2
 < Vorige 1 2

Spruitstuk en andere vragen
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 18 april 2007 01:15 AM
  [ # 16 ]

een GS/A heeft geen gebrek aan ruimte, het is het gebrek aan gereedschap en geduld,dus dan de flex en de hamer er maar op, want dat heeft elke beun in zn kist.

een klasieker behandel je met respect en geduld.
als je het gereedschap niet hebt, huur je het leen je het, of soms zelfs, maak je het.
maar ga asjeblieft niet zagen en hakken, want dat is des duivels eigen gedrag.

ik heb hier een GS staan een Pallas,, die was door een (liefhebber) van boven naar onderen van voor naar achteren geheel opnieuw gespoten.
alleen, de verf was zeker op toen de rechterflank gespoten werd, de waaierwolken zie je door de 2 mm dikke blankelaklaag heen.

daarnaast zijn er diverse sierlijsten niet meer aanwezig en is het geheel imo maar broddelwerk.
om het geheel op te leuken, zijn de orginele deurbekledingen overtrokken met een of ander vies bruin stofje.
shit de borgclips van de deurpanelen zijn kaduuk of weet ik wat,, geen nood, we janken er domweg wat parkers in..

vervolgens ,, ach hij had nog wat aluminium traanplaten liggen, hopla die beuken we op de vloer, en wel zo dat je met je hak er altijd achter blijft hangen, hoe die vast zitten mag je raden…

en dan de motor,, een rijdende brandbom, dus kennis van de luchtgekoelde techniek was ook niet aanwezig.
daarnaast nog ff op god weet hoe dom kun je het maken,, een 5 BAK erin gehengst..
het ding schakeld als een Ferrari,, kort, zelfs zo kort dat de synchro ringen kapot geperst worden.

zo dus ik heb hier voor een kleine 200 uur werk staan, in de hoop van dat frot werk ding weer een mooie GS te maken.
maar of ik alle schades kan herstellen??

brr als je het niet kunt of goed wil doen, dan blijf eraf, of laat het aan een kenner over..
koop anders een golf of frot/ford) en sleutel die naar de galamise, want daar zijn er zat van, per dozijn goedkoper zelfs.

mvgr wupke:die nog veel te doen heb.. Wink

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 18 april 2007 08:28 PM
  [ # 17 ]
kreazyV8wuppo schreef:

een GS/A heeft geen gebrek aan ruimte, het is het gebrek aan gereedschap en geduld,dus dan de flex en de hamer er maar op, want dat heeft elke beun in zn kist.

een klasieker behandel je met respect en geduld.
als je het gereedschap niet hebt, huur je het leen je het, of soms zelfs, maak je het.
maar ga asjeblieft niet zagen en hakken, want dat is des duivels eigen gedrag.

mvgr wupke:die nog veel te doen heb.. Wink

Niets aan toe te voegen , helemaal goed geplaatst Laughing

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook