Aangereden
Frank_bx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 12 april 2007 01:43 AM

Zo,
Was ik vandaag lekker aan het werk hoor ik ineens dat mijn auto aangereden is op de parkeerplaats.
Toch maar even gaan kijken en toen bleek er een kerel in een gloednieuwe auto (met parkeersensoren) achteruit tegen mijn mooie bx aangereden te zijn…
Schadeformulier ingevuld enz je kent het wel.
Ik dus vanmiddag even langs het schadehuis om te vragen wat reparatie kost (dit wil de verzekering weten) wat denk je met nieuwe onderdelen ongeveer 800 euro…

Alleen nu ben ik bang dat de dagwaarde van mijn 1.4 uit 1990 ongeveer 0,0 euro is..
Dus nu vraag ik mij een beetje af of ik op 0,0 euro kan rekenen of dat ik eventueel nog wel iets terug kan krijgen van de verzekering?

Verder ben ik dus ook vanaf vanmiddag op zoek naar een rode achterbumper en naar een linker achter licht unit…

Dus dat was het weer.
Groeten
Frank

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 12 april 2007 01:48 AM
  [ # 1 ]

De minimale dagwaarde is altijd iets van 250 euro ofzo.
Maar als ze beoordelen dat die wagen het nog waard is om er 800 euri in te steken, dan is het kassa.

Test

Profiel  

marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 12 april 2007 10:26 AM
  [ # 2 ]

Dit is nou zo’n gevalletje waar ik me dus altijd aan kapot kan ergeren. Een bx is al gauw economisch total-loss. Maakt niet uit of ie met een bumpertje/achterlicht weer gerepareerd is.
Ook a ziet ie er perfect uit en ben je superzuinig op de bx, altijd maar de vraag of het zich voor de verzekering loont Confused

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Frank_bx
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 april 2007 10:43 AM
  [ # 3 ]

Waar ik me nog het meeste aan erger is gewoon dat ik er echt geen zak aan kon doen. Auto stond keurig netjes in een parkeervak en er was ruimte zat omheen. Maargoed ik zal vandaag het formulier opsturen naar de verzekering en dan zie ik wel.

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 12 april 2007 12:21 PM
  [ # 4 ]

Dit is nou zo’n gevalletje waar ik me dus altijd aan kapot kan ergeren. Een bx is al gauw economisch total-loss. Maakt niet uit of ie met een bumpertje/achterlicht weer gerepareerd is.
Ook a ziet ie er perfect uit en ben je superzuinig op de bx, altijd maar de vraag of het zich voor de verzekering loont

Voor dat soort dingen is het dus de moeite waard om ‘m te laten taxeren. Mijn dieseltje is zo strak dat ik dat ook heb gedaan, taxatiewaarde 4300 euro… dan sta je bij een verzekering al veel sterker

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7774

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 12 april 2007 12:38 PM
  [ # 5 ]
Harm schreef:

Ook a ziet ie er perfect uit en ben je superzuinig op de bx, altijd maar de vraag of het zich voor de verzekering loont

Voor dat soort dingen is het dus de moeite waard om ‘m te laten taxeren. Mijn dieseltje is zo strak dat ik dat ook heb gedaan, taxatiewaarde 4300 euro… dan sta je bij een verzekering al veel sterker

Klein beetje offtopic, maar wat kost dat, auto laten taxeren?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 12 april 2007 01:01 PM
  [ # 6 ]

Ik heb ‘t bij Pander Taxaties laten doen, kostte 90 euro

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 12 april 2007 08:30 PM
  [ # 7 ]

Het is k*t, maar ook alweer heel wat tegenwoordig dat die vent er niet snel vandoor is gereden…!?!

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Frank_bx
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 april 2007 09:48 PM
  [ # 8 ]
oudelut schreef:

Het is k*t, maar ook alweer heel wat tegenwoordig dat die vent er niet snel vandoor is gereden…!?!

Tja, ik werk bij een groot bedrijf en veel mensen hebben het zien gebeuren + dat het een klant is van ons. Denk dat dat ook heeft meegespeeld.

Goed vandaag het formulier opgestuurd naar de verzekering van mij en zei gaan kijken wat ze voor mij kunnen doen.

Groeten,
Frank

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook