2 van de 2
 < Vorige 1 2

Inbouwen cv en elektrische ramen
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 14 april 2007 01:00 AM
  [ # 16 ]
jebbers schreef:

Zo het werkt. Nadat ik op een of andere manier alle stekkers er weer ingefrot had deed de auto het weer op de normale manier. Vervolgens stekkers omgewisseld met die van mijn nieuwe kabelboom. Een stekker kon niet gemist worden dan deed niks het meer, als ik een andere verwisselde smolt er een zekering door. Die er dus uitgelaten en wonder boven wonder werkt alles nu! Vervolgens verdergegegaan met het liggen van de kabelboom maar dat is echt een rotwerkje ja Wink. De wd40 is inderdaad hard nodig, gecombineerd met handen op Frans formaat.

Soms is er gewoon wat vloek- en pielwerk voor nodig Wink  De aanhouder wint, niet? Goed geknutseld man, het heeft je een paar dagen frustratie gekost, maar je zal er plezier van hebben! Very Happy

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 14 april 2007 12:19 PM
  [ # 17 ]
knäckor schreef:
jebbers schreef:

Zo het werkt. Nadat ik op een of andere manier alle stekkers er weer ingefrot had deed de auto het weer op de normale manier. Vervolgens stekkers omgewisseld met die van mijn nieuwe kabelboom. Een stekker kon niet gemist worden dan deed niks het meer, als ik een andere verwisselde smolt er een zekering door. Die er dus uitgelaten en wonder boven wonder werkt alles nu! Vervolgens verdergegegaan met het liggen van de kabelboom maar dat is echt een rotwerkje ja Wink. De wd40 is inderdaad hard nodig, gecombineerd met handen op Frans formaat.

Soms is er gewoon wat vloek- en pielwerk voor nodig Wink  De aanhouder wint, niet? Goed geknutseld man, het heeft je een paar dagen frustratie gekost, maar je zal er plezier van hebben! Very Happy

Bedankt voor de opmontering maar het is nog niet klaar hoor, de kabels liggen er nog lang niet allemaal in. Heb nu twee deuren gehad en ik hoop het vanavond af te kunnen maken.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 april 2007 05:47 PM
  [ # 18 ]

je hebt er in ieder geval lekker weer bij Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 15 april 2007 06:18 PM
  [ # 19 ]

Toch nog een vraagje: nu alles aangesloten is en werkt heb ik helaas geen interieur verlichting meer. Zit die ook in de nieuwe kabelboom (lijkt me niet)? Weet iemand welk stekkertje in de zekeringkast bij de interieurverlichting hoort?

Edit: nevermind: met een beetje trial en error ben k eracher. het is het rode stekkertje linksvoor. draadje erbij geprikt en het werkte weer Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 15 april 2007 08:39 PM
  [ # 20 ]

heerlijk he elektrische ramen als je dat niet gewent bent Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 15 april 2007 11:01 PM
  [ # 21 ]
jebbers schreef:

Toch nog een vraagje: nu alles aangesloten is en werkt heb ik helaas geen interieur verlichting meer. Zit die ook in de nieuwe kabelboom (lijkt me niet)? Weet iemand welk stekkertje in de zekeringkast bij de interieurverlichting hoort?

Edit: nevermind: met een beetje trial en error ben k eracher. het is het rode stekkertje linksvoor. draadje erbij geprikt en het werkte weer Wink

Dat zit zo raar omdat er ook nog een uitschakelvertraging bij hoort.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook