Van mij hoeft een vereniging niet.
Jos van der Voort
ZX-Enschede schreef:Van mij hoeft een vereniging niet.
Ik denk ook dat dit een algehele mening weergeeft
Als Erik Wijngaarden hier nog een uitspraak over kan doen, zijn we er klaar mee toch??
En ik maar argumenten ophoesten…
Ik zie het alleen als een middel om financieel sterk te staan in de toekomst, en om van deze site meer te maken dan alleen een forum. Iets wat duurzamer is, om zo alle kennis in de geposte berichten veilig te stellen.
Ik zie bovendien niet in welk badwater er weggegooid wordt…
Argumenten zijn prima! (daarom heb ik dit topic ook geopend)
Maar als de “directie” niet wil, of een andere mening heeft is het toch cristal clear?
René van Maren schreef:Argumenten zijn prima! (daarom heb ik dit topic ook geopend)
Maar als de “directie” niet wil, of een andere mening heeft is het toch cristal clear?
Waarvoor dank overigens.
Ik vind het gewoon leuk om over organisaties te ouwehoeren. Toch het idee dat we met onze “fanbase” van duizenden mensen méér zouden moeten doen…
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Zoals Marten ook aangeeft is juist het informele en open karakter van dit forum haar sterke kracht. Op dit moment lijkt er geen behoefte te bestaan aan een andere juridische basis. Als de technische knelpunten te overwinnen zijn zonder dat daar extra financiële middelen voor nodig zijn, dan kan je op deze vertrouwde voet verder.
Klikken op de banners dus en af en toe doneren. Ik zal ook weer mijn bijdrage gaan leveren , wordt wel weer tijd.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Als financiele overwegingen de enige zijn zou dat natuurlijk ook kunnen met donateurschap. Als wat meer bezoekers af en toe een donatie zouden doen, zou het al een hele berg schelen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ik moet denk ik eerst nog bekender/populairder worden op het forum, voordat mensen naar een meeting van mij willen komen.
Weet trouwens niet echt wat ik zou kunnen organiseren….
En iedereen woont in Friesland of in het westen…
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik wilde al vragen naar de finnanciële stand van zaken, maar ik vind het net terug in de post: . Geen vetpot dus en er wordt door een aantal van ons veel onbezoldigde tijd in gestopt. Donatie komt eraan.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Matthijs2006 schreef:Ik moet denk ik eerst nog bekender/populairder worden op het forum, voordat mensen naar een meeting van mij willen komen.
hogervp schreef:Matthijs2006 schreef:Ik moet denk ik eerst nog bekender/populairder worden op het forum, voordat mensen naar een meeting van mij willen komen.
Hahahahaha, ja klopt.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
mss ideetje:
mensen die betalen mogen meerdere post op 1 dag of per week zetten, en hebben bv. toegang bepaalde gedeelte’s
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
fiorano schreef:mss ideetje:
mensen die betalen mogen meerdere post op 1 dag of per week zetten, en hebben bv. toegang bepaalde gedeelte’s
Nope, dan is het open en laagdrempelige karakter in 1 klap foetsie. Hiermee sloop je het succes.
Never change a winning team!