Vanwege mogelijk duur project (XM-en) overweeg ik toch om de schitterende TRD Turbodiesel die ik van Bressers heb gekocht, te verkopen.
Nogmaals, ik overweeg.
Gaat weg met nieuwe APK voor de echt geïnteresseerden, en staat op MP voor 1850 euro, maar daarover valt met forummers uiteraard te praten, want ik hoef er niet beter van te worden, maar wil ook niets inleveren.
Immers APK gaat geld kosten en ook een radio/cd die ik ingebouwd heb kost iets.
Nu al? Ik had stiekem gehoopt dat je ‘m vast zou houden totdat ik voor m’n werk zou ‘moeten’ gaan dieselen . Dat kan nog wel een heel tijdje duren. Toch vermoed ik dat er wel een liefhebber voor dit unieke exemplaar zal komen. Velen hebben al verlekkerd gekeken naar deze auto, nu nog wachten tot er iemand over de brug komt.
Ga vast dieselen, ik weet nog iemand voor de automaat
Die airconditioning kan ik met dit weertje nog niet missen .
Haha, lolbroeken !
Met afstand de beste bx die ik ooit heb gehad, ong. 95.000 op de klok, volledig roestvrij (ook uitlaatsteun), overal kurkdroog, airconditioning, prachtig tzi-interieur in nieuwstaat (stoelen zijn nog lekker hard), originele middenarmsteun voor, hoofdsteunen achter, stuurbekrachtiging en alle electrieke zooi die bx-rijden tot een feest maakt. Enkel wat krassen op de flanken en de lak bladdert ietsje van de voorbumper af, maar dat laat ik nog professioneel herstellen. En dan waan je je even in 1991, alsof ie gister van de band is gerold.
Ik zou ‘m enkel inruilen op een andere topper (zoals deze diesel), maar dat is nog niet aan de orde. Verder is het ook aannemelijk dat het op termijn een tweede/derde auto gaat worden. Dat ik er hier uberhaupt op zinspeel om ‘m weg te doen . Maar goed, je staat vrij een bod te doen op deze auto .