PrutsyLJ zijn zwarte BX 19 TZD—> Sloopmeeting?
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 17 april 2007 11:55 PM

Jaja, ik heb een echte diesel gekocht. Echter niet omdat ik er mee wil gaan rijden. Deze word namelijk geheel uit elkaar getrokken Laughing. Ik heb zelf baat bij de bumpers, voorschermen, motorkap, deuren en de kofferklep (of eigenlijk de spoiler die daar op zit Laughing ).

Maar goed, de auto staat in Liessel, gestald en wel maar met een serieus lekke koppakking en de distributie ligt er af heb ik me laten vertellen. Dus ik moet even kijken hoe en/of wat qua transport.

Verder wil ik hier gerust een Citfo sloopmeeting van maken Cool. Het principe: we komen met zijn allen gezellig bij elkaar, en naast de onderdelen die ik niet nodig hebt neemt iedereen maar mee wat tie wil. Ik zal een pot neerzetten en diegene mikt daar maar in wat tie er voor over heeft.

Echter zoek ik nog:
- een goede slooplocatie (Ideën en aanbiedingen zijn welkom Laughing)
- transport (En wederom zijn ideën en aanbiedingen welkom Laughing)
- helpende handjes om 1 dag de BX te strippen

Ik heb ook nog wat vraagjes:
- Wat doe ik met het overblijfsel?
- hoe zit het met het papierwerk?

Oh ja, Het BX Club magazijn zal ik uiteraard niet vergeten (mocht er nog wat van de onderdelen overblijven tenminste Laughing )

En het gaat om deze BX: Klik

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 18 april 2007 01:10 AM
  [ # 1 ]

Even wat fotokes van de zwarte tractor:

Klik
Klik
Klik
Klik
Klik

Het betreft hier foto’s van plaatwerk en dergelijke waar ik veel interesse in heb. Dus vandaar de ietwat vreemde foto’s Laughing

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 18 april 2007 01:12 AM
  [ # 2 ]

Hey Prutsy,

Als de BiX ouder is dan 15 jaar kun je de kentekenplaten en bewijzen gewoon bij een willekeurige sloop afgeven, zij moeten je dan een vrijwaring geven.

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 18 april 2007 01:15 AM
  [ # 3 ]
Mechuccio schreef:

Hey Prutsy,

Als de BiX ouder is dan 15 jaar kun je de kentekenplaten en bewijzen gewoon bij een willekeurige sloop afgeven, zij moeten je dan een vrijwaring geven.

Das mooi, want hij is van 91. Weer een vraagje minder. Zit ik enkel nog met transport, en goede slooplocatie Laughing

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 18 april 2007 01:16 AM
  [ # 4 ]

Ik ben sinds een paar dagen weer op het forum en had van Thijs vd Bles begrepen dat er zondag een multiple-sloopmeeting plaatsvindt bij hem thuis, dus bij het magazijn van de BX Club Nederland. Ik ga er in ieder geval heen. Krijg je het voor elkaar om de TZD daarheen te rijden?

[Edit; ik lees net dat de motor niet compleet is en dus niet rijdt…]

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 18 april 2007 01:18 AM
  [ # 5 ]
XBXG schreef:

Ik ben sinds een paar dagen weer op het forum en had van Thijs vd Bles begrepen dat er zondag een multiple-sloopmeeting plaatsvindt bij hem thuis, dus bij het magazijn van de BX Club Nederland. Ik ga er in ieder geval heen. Krijg je het voor elkaar om de TZD daarheen te rijden?

Nope, te kort dag. Ik moet nog even rustig kijken hoe of wat.

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 18 april 2007 03:13 AM
  [ # 6 ]
PrutsyLJ schreef:
Mechuccio schreef:

Hey Prutsy,

Das mooi, want hij is van 91. Weer een vraagje minder. Zit ik enkel nog met transport, en goede slooplocatie Laughing

Lastig. Maar er zit geen zonnedak in, ik bedoel, hoe slecht is deze koets en hoe goed is de jouwe…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 18 april 2007 11:09 AM
  [ # 7 ]
karel schreef:

Lastig. Maar er zit geen zonnedak in, ik bedoel, hoe slecht is deze koets en hoe goed is de jouwe…

Het gaat me vooral om de motorkap, het rechter zijscherm en de rechter achterdeur. Want die van mij zijn gewoon strondlelijk. Motorkaap is vaal heeft veel steenslag en hittebeschadiging. Rechter zijscherm heeft putjes, en mijn rechter achterportier heeft 2 giga krassen Confused . En idd er zit geen zonne dak in. Ik heb eergisteren bij de GTi ff het rubber weg gehaald en ben even wezen prikken, en kwam tot de conclusie dat het nog niet verrot was. Dat er snel iets aan moet gebeuren is iets dat boven keif staat.

Maar goed, de TZD gaat sowieso uit elkaar getrokken worden. Locatie en hoe of wat zijn alleen nog even onbekend Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 april 2007 02:14 PM
  [ # 8 ]

Re: PrutsyLJ zijn zwarte BX 19 TZD—> Sloopmeeting?

Wat voor HD pomp zit erop? Eentje op de bak (zoals bij bijna alle diesels?) of eentje onderaan het carter door de multiriem aangedreven? (de zog. Xantia pomp). Als het een Xantia pomp is dan kun je een stevig bod tegemoet zien voor de pomp, poelie,spanrol en de leidingen.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 18 april 2007 07:00 PM
  [ # 9 ]

mpostma schreef:

Wat voor HD pomp zit erop? Eentje op de bak (zoals bij bijna alle diesels?) of eentje onderaan het carter door de multiriem aangedreven? (de zog. Xantia pomp). Als het een Xantia pomp is dan kun je een stevig bod tegemoet zien voor de pomp, poelie,spanrol en de leidingen.

Op een 91’er zaten ze volgens mij nog niet. Confused

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 april 2007 07:12 PM
  [ # 10 ]

Bram schreef:
mpostma schreef:

Op een 91’er zaten ze volgens mij nog niet. Confused

Zeer waarschijnlijk niet. En met een 92er kun je er ook nog geen peil op trekken. Vandaar dat ik het dus vraag zonder gelijk een discussie hierover uit te willen lokken. Laat Prutsy-LJ dus maar helderheid verschaffen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook