Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vandaag geminimeet met musketierz en die heeft naast de fraaie XM ook zeker een leuke Chic op de stoep staan. De auto heeft natuurlijk her en der puntjes, maar over gehele linie een erg strakke auto met een goede toekomst! Toen ik daar was meteen maar even een fototje gemaakt (begon al te schemeren):
Daarnaast heb ik vanmiddag de BX Progress kentekenplaat binnengekregen, ding ziet er uit als nieuw en ik vind het wel leuk staan voor een meeting e.d.
Gave kentekenplaat! Heb je er één of twee?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- BX 16V MK2
Helaas maar 1, gelukkig zie je de auto toch meestal van de voorkant.
- BX 16V MK2
Gisteren van knackor een fijn GTI-pookknopje gekocht met rode bies. Schakelt een stuk fijner dan het eitje en de Xantia knop die er in hebben gezeten
Poekoek schreef:Helaas maar 1, gelukkig zie je de auto toch meestal van de voorkant.
Kun je die plaat niet nalaten maken bij een automaterialenzaak oid?
- BX 16V MK2
Geen idee, maar dat ga ik in ieder geval niet doen (voor mezelf). Achter is de plaat wat lastiger even te vervangen door de andere houder, daar ga ik dus niet aan beginnen. Meestal staat de auto op een meeting toch met de neus naar voren
Bij de eerste de beste automaterialenzaak waar ze kentekenplaten (laten) maken, kun je best eens informeren. De meeste vrachtwagens hebben ook zo’n plaat met de naam van vrouwlief en de kids achter het voorraam, dus kunnen ze vast wel een BX-liefhebber blij maken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- BX 16V MK2
Wat me al een tijdje ergerde was het scheef hangen van de voorbumper. Door het fixen hiervan staat de GTi-lip onderaan de voorbumper ook niet meer zo vreemd omhoog te kijken. Op de foto lijkt er nog ruimte tussen te zitten, maar dat is in het echt niet zichtbaar. Al met al is het bumpertje toch ongeveer een centimer hoger komen te hangen.
De kilometerstand is nu trouwens zo’n 238.700.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Hoe heb je dit gefixed? goed werk trouwens
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
- BX 16V MK2
mssl schreef:De bumperlip lijkt nog steeds omhoog te staren
De bumper zit er trouwens weer mooi op!
Thanks. En zo’n bumperlip staat volgens mij altijd een beetje zo, maar het is al een stuk minder.
Daan88 schreef:Hoe heb je dit gefixed? Smile goed werk trouwens
Op de McDean manier De bovenrand van de bumper (achter het stootstripje) zit nu bevestigt aan het deel van het voorspatbord wat je ziet wanneer de bumper een stuk naar beneden is gaan hangen. Hier monteer je de bumper op en daarna zorg je dat het stripje er weer mooi voor komt te zitten.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goed gelukt zie ik
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- BX 16V MK2
Afgelopen weekend tijdens de ALV van de BX Club heb ik een originele Sebring einddemper voor de BX overgenomen van Mike, vandaag is deze gemonteerd. Het geeft geen herrie (gelukkig), maar ziet er wel lekker uit naar mijn mening. Ik ben nog een beetje aan het stoeien om de uitlaat wat hoger in de uitsparing te krijgen, maar ik ben bang dat dat niet helemaal gaat lukken, het resultaat is nu ook wel goed
Wat vinden we er van?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ziet er stoer uit!
mischien maar een keer in geesteren langskomen kijken we even of we hem wat hoger kunnen hangen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- BX 16V MK2
Moeten we maar een keertje doen inderdaad, kan ik meteen jullie wagenpark weer een keer inspecteren (heb de GT nog nooit gezien). Heb vanmiddag al even het ophangrubbertje op wat verschillende manier opgehangen, maar nog zonder resultaat.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Poekoek schreef:Moeten we maar een keertje doen inderdaad, kan ik meteen jullie wagenpark weer een keer inspecteren (heb de GT nog nooit gezien). Heb vanmiddag al even het ophangrubbertje op wat verschillende manier opgehangen, maar nog zonder resultaat.
Kan het niet zijn dat het ophangrubbertje helemaal uitgerekt is?
Door een nieuwe te plaatsen kan het zijn, dat hij hoger komt te zitten.
Even over de Sebring-sportuitlaat .De geluid is toch wel sportiever gaan klinken?
Gert
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?