Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
@ Daan: als ie dat wil is dat prima, maar ik denk dat ik weer eens af reis richting het zuiden
@ XBXG: merci leuke collectie trouwens, was die ook tentoongesteld in Raamsdonksveer?
Als Vught (Harm) binnenkort wordt aangedaan gaat dat ding er sowieso af en wordt ie eens even fijn schoongemaakt
Ga je mij aandoen? Maar ik weet niet eens waar dat stappendinges zit?
- BX 16V MK2
Harm schreef:Als Vught (Harm) binnenkort wordt aangedaan gaat dat ding er sowieso af en wordt ie eens even fijn schoongemaakt
Ga je mij aandoen? Maar ik weet niet eens waar dat stappendinges zit?
Nee, Vught dan maar Ik weet wel waar dat ding zit hoor, dan kun jij m wel losschroeven.
Ik heb evenveel ervaring met stappenmotoren van 16’s als jij, en een schroevendraaier kun jij ook wel vasthouden
- BX 16V MK2
XBXG schreef:Dat is slechts een gedeelte van de verzameling hoor.
En is het gelukt
@ Harm: jij weet nog iets beter denk ik in welke volgorde onderdelen losgemaakt moeten worden.
Vandaag trouwens m’n 12000e kilometer gemaakt met de BX en nog nooit een serieus probleem gehad, hoe kan dit ?
Poekoek schreef:XBXG schreef:Dat is slechts een gedeelte van de verzameling hoor.
En is het gelukt
@ Harm: jij weet nog iets beter denk ik in welke volgorde onderdelen losgemaakt moeten worden.
Vandaag trouwens m’n 12000e kilometer gemaakt met de BX en nog nooit een serieus probleem gehad, hoe kan dit ?
Mooi toch? Gewoon een goede kopen, normaal onderhouden en vooral niet teveel aan sleutelen.
Ich bin ein Breaker
- BX 16V MK2
Mooi toch? Gewoon een goede kopen, normaal onderhouden en vooral niet teveel aan sleutelen
Pure mazzel bij dit exemplaar… de vorige eigenaar is een bekende oplichter die vlug voor de verkoop nog even allerlei dingen heeft zitten knutselen. Ook schijnt ooit de motor compleet uit elkaar geweest te zijn, dus hij is behoorlijk afgetrapt!