YeeHaaa…!! Ik heb een BX Chic gevonden!...en nog wel van iemand die op dit forum zit!! Ik ga nog even geen namen noemen , maar binnenkort is het zover…mijn eerste BX! . Ik geloof dat er op dit forum een hoop know how zit, dus ik zal hier straks wel meer te vinden zijn in de toekomst om te leren hoe zelf de onderhoudsbeurten en andere klussen te kunnen doen! , lijkt me erg leuk en ik wil goed voor mijn BX’je gaan zorgen ...Ik kan niet wachten !!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Welkom op het forum en veel plezier van je nieuwe aanwinst!
Bedankt! Zal wel lukken denk ik als er later tenminste niet al te grote verrassingen komen!
Re: ToekomstigBXChicrijder!
FutureBXChicdriver schreef:YeeHaaa…!! Ik heb een BX Chic gevonden!...en nog wel van iemand die op dit forum zit!! Ik ga nog even geen namen noemen , maar binnenkort is het zover…mijn eerste BX! . Ik geloof dat er op dit forum een hoop know how zit, dus ik zal hier straks wel meer te vinden zijn in de toekomst om te leren hoe zelf de onderhoudsbeurten en andere klussen te kunnen doen! , lijkt me erg leuk en ik wil goed voor mijn BX’je gaan zorgen ...Ik kan niet wachten !!!
Welkom…laat me raden wie het is ?
Re: ToekomstigBXChicrijder!
Bram schreef:FutureBXChicdriver schreef:YeeHaaa…!! Ik heb een BX Chic gevonden!...en nog wel van iemand die op dit forum zit!! Ik ga nog even geen namen noemen , maar binnenkort is het zover…mijn eerste BX! . Ik geloof dat er op dit forum een hoop know how zit, dus ik zal hier straks wel meer te vinden zijn in de toekomst om te leren hoe zelf de onderhoudsbeurten en andere klussen te kunnen doen! , lijkt me erg leuk en ik wil goed voor mijn BX’je gaan zorgen ...Ik kan niet wachten !!!
Welkom…laat me raden wie het is ?
Dank. Ik zeg nog niets
Mich schreef:It wasn’t me, of ik moet dat bod van €1500,- in mijn inbox gemist hebben
Dat bod had ik net terug getrokken en toen een ander “net wat minder” bod op een andere BX Chic gedaan
Je hebt geen handige forumnaam gekozen, binnenkort klopt ie dan niet meer
Harm schreef:Je hebt geen handige forumnaam gekozen, binnenkort klopt ie dan niet meer
yep, ik ga straks aan het online virtual multiple person syndrome leiden
FutureBXChicdriver schreef:Mich schreef:It wasn’t me, of ik moet dat bod van €1500,- in mijn inbox gemist hebben
Dat bod had ik net terug getrokken en toen een ander “net wat minder” bod op een andere BX Chic gedaan
Laat ik het zo zeggen…een BX Chic is voor mij het fraaiste type wat Citroen in de BX serie heeft gemaakt…vooral die kleur (gris dolmen), het GTI interieur en vrijwel alle optie’s van de TZI en TZD, op de 2 electr ramen achter na.
Je ziet ze bijna niet meer te koop, het laatste jaar op MP
Dit was mijn (enige) Chic, 3 jaar geleden :
Bram schreef:
Laat ik het zo zeggen…een BX Chic is voor mij het fraaiste type wat Citroen in de BX serie heeft gemaakt…vooral die kleur (gris dolmen), het GTI interieur en vrijwel alle optie’s van de TZI en TZD, op de 2 electr ramen achter na.
Je ziet ze bijna niet meer te koop, het laatste jaar op MP
Dit was mijn (enige) Chic, 3 jaar geleden :
Ik was verkocht toen ik er ergens een op internet zag, ben op zoek gegaan en heb er een gevonden…het was inderdaad even geduld hebben en goed zoeken!
Die van jou zag er ook goed uit! Weg gedaan?
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gefelciteerd met je aankoop..
maar vertel is wat meer over de auto
en ga je nog wat aan de Bx doen?
ps sleutelen aan een Bx kan leuk maar soms ook een hoop gevloek zijn
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:gefelciteerd met je aankoop..
maar vertel is wat meer over de auto
en ga je nog wat aan de Bx doen?
ps sleutelen aan een Bx kan leuk maar soms ook een hoop gevloek zijn
Je zal het niet geloven maar ik heb de BX nog niet in het echt gezien . Hij is nogal ver weg voor mij, maar ik wilde graag een BXChic hebben. Ik ben de naam van verkoper op citroen forum tegen gekomen (is volgens mij best een bekende hier) en we hebben wat mails uitgewisseld. Deze twee dingen en het feit dat ze soms erg snel weg zijn hebben mij voldoende vertrouwen gegeven om de gok te wagen ...ik ben erg benieuwd!
Verder moet ik me bekwamen in het onderhoud etc van de bx, dus extra’s komen evt later wel
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
we zullen het wel lezen
stel je nog wel even voor!
dat kan hier
http://www.citroen-forum.nl/viewforum.php?f=55
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:we zullen het wel lezen
stel je nog wel even voor!
dat kan hier
http://www.citroen-forum.nl/viewforum.php?f=55
Ik hoop dat het een mooi verhaal wordt!
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:FutureBXChicdriver schreef:
Je zal het niet geloven maar ik heb de BX nog niet in het echt gezien
Dapper, Een BX is niet echt het toonbeeld van betrouwbaarheid. Maar goed ik hoop dat het je goed zal bevallen. Gefeliciteerd.
Ben wel benieuwd van wie hij komt
Soms moet je een gok wagen om iets te krijgen wat je wil .