Kleurcode speedline BX velgen
abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682

Gepost: 20 april 2007 07:44 PM

Weet iemand wat de kleurcode van speedline BX Sport/GTI velgen is?

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 22 april 2007 12:40 AM
  [ # 1 ]

Een spuitbus velgenzilver van de firma “Procar” kwam altijd heel erg in de buurt van de juiste kleur!!

Emiel (je mag best zwaaien als ik voor je werk langsrij met de gti… Wink )

Profiel  

abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 mei 2007 05:25 PM
  [ # 2 ]
BX19trs schreef:

Een spuitbus velgenzilver van de firma “Procar” kwam altijd heel erg in de buurt van de juiste kleur!!

Zag te laat dat jij t was..

Maar de echt originele kleur(code) weet niemand? Wil m natuurlijk zo origineel mogelijk houden… De standaard velgenlak kan altijd nog.. De extra velgen die ik heb gekocht worden als t goed is deze week gestraald ed. Ik blijf verder zoeken Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 mei 2007 06:10 PM
  [ # 3 ]
abxsport schreef:
BX19trs schreef:

Zag te laat dat jij t was..

Maar de echt originele kleur(code) weet niemand? Wil m natuurlijk zo origineel mogelijk houden… De standaard velgenlak kan altijd nog.. De extra velgen die ik heb gekocht worden als t goed is deze week gestraald ed. Ik blijf verder zoeken Laughing

Ik heb zelf ook deze lak gebruikt. Nu heb ik helaas 1 van de 4 indertijd met deze lak gespoten velgen moeten vervangen door een originele. Zelfs na een goede poetsbeurt afgelopen weekend kan ik geen verschil ontdekken tussen origineel en later gespoten.

Profiel  

abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 mei 2007 06:47 PM
  [ # 4 ]

Ik zal tzt wel eens wat proberen, duurt nog wel een paar weken denk ik. Eerst ff een weekje er tussenuit Laughing  Heb ik wel verdiend vind ik zelf Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 mei 2007 06:52 PM
  [ # 5 ]
abxsport schreef:

Ik zal tzt wel eens wat proberen, duurt nog wel een paar weken denk ik. Eerst ff een weekje er tussenuit Laughing  Heb ik wel verdiend vind ik zelf Laughing  Laughing  Laughing

Ziehier:

Raad eens welke velg origineel is en welke later gespoten?

Profiel  

abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 mei 2007 06:58 PM
  [ # 6 ]

Ziet er goed uit! Had m volgens mij ook al zien staan bij de sloopmeeting bij Thijs, alleen toen was ie niet gepoetst Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook