david.tb schreef:Ok, effe serieus dan, er zijn van die programma’s die de data op gewiste kaartje weer kunnen herstellen, al geprobeerd?
2x geformatteerd en 10x overschreven, zal niet meer lukken tenzij ik er een hele avond achter ga zitten en daar heb ik absoluut geen tijd voor.
we zitten eigenlijk zo goed als vol, maar een goede fotograaf is nog welkom
Ik ben vrij en wil m’n spul best meenemen maar:
Ik neem m’n camera wel mee.
aldus XBXG…
Ik heb een Canon Eos 350D en voor dit soort reportages gebruik ik een Canon f1.8 50MM. Wuppo, beslis jij maar, ik vind het interessant hoe automaten werken maar zal er zelf nooit een aanschaffev, ben ik er ben ik er vnl voor de foto’s en gezelligheid
tja krijg ik dat weer in mn schoot gegooid.
ok dan keuze is vrij simpel.
jij David komt ook met je mooie cam.
is het niet dat er bij 1 de foto’s mislukken of niet zo duidelijk het bedoelde detail laat zien, dan wel de zekerheid die we dan creeren in geval van dat er 1 van jullie door onvoorziene dingen niet kan komen.
dus ik ga uit van 2 cam’s ,en daarna maken (ik((HELLUP))we een mooie reportage met text en uitleg.
mvgr wupke:
Bij tegenbericht laat ik het weten. Leuk, ben benieuwd.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92