Kan er iemand mij vertellen hoe ik de achterbank van een cannes kan verwijderen kan er namelijk niet echt onder komen en heb wel eens gehoord dat hij via de bodemplaat vast zat.
Of ben ik dan te optimistisch..
Heb nu een tzi interieur van Martijn en wil hem gaan plaatsen maar eerst maar eens de schotse motiefjes eruit..
gr Robski,.
Volgens mij moet je eerst de zitting opklappen, die zal wel vast zitten met een paar boutjes. Die verwijderen, de leuning omklappen en die zal aan de zijkanten vast zitten met scharnieren. Kan zijn dat je die bekleding uit de kofferbak er even uit moet halen…
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
De rugleuning is makkelijk:
Klap de leuning voorover, op de bodem (onder de mat) zitten een paar boutjes door een zwarte metalen plaat. Als je die losmaakt (breken wel vaak af), kun je de rugleuning er zo uithalen.
Bij een opklapbare zitting moet je die inderdaad voorover klappen, en waar de boel scharniert zitten dan wat moertjes.
Maar een Cannes heeft misschien wel geen opklapbare zitting? In dat geval zou ik ‘t ook ff niet weten…
Naar mijn weten is Cannes 1 delig, zitting van voor omhoog trekken, dan achterkant naar voren duwen. Daaronder zit stuk plastic, weg halen en bij de schanieren zitten enkele moeren. Idem voor rugleuning.. moet niet zo moeilijk zijn!
Jawel… voor elkaar ,..
Bedankt voor de vlotte reacties…
Helaas is het een en ander niet gelukt zonder afbreken van de (binnenste)boutjes maar parkers, voor het vastzetten doen ook wonderen…
bedankt,..
robski
Jawel… voor elkaar ,..
Bedankt voor de vlotte reacties…
Helaas is het een en ander niet gelukt zonder afbreken van de (binnenste)boutjes maar parkers, voor het vastzetten doen ook wonderen…
bedankt,..
robski