![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6816.jpg)
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Zeg dat wel. Het ene probleem na het andere
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Zeg dat wel. Het ene probleem na het andere
pfffff het zijn geen problemen, het zijn uitdagingen
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Je wordt getest of je de BX wel waardig bent
Eveneens ben ik tevens ook.
de ruit is gewoon los van het profieltje, profieltje ziet er nog erg goed uit, geen roest.
zal ik deze aan elkaar kitten? profieltje, rubber en de ruit gewoon aan elkaar vast kitten.
MaartenH schreef:de ruit is gewoon los van het profieltje, profieltje ziet er nog erg goed uit, geen roest.
zal ik deze aan elkaar kitten? profieltje, rubber en de ruit gewoon aan elkaar vast kitten.
Heb je het profiel goed van onderen bekeken en is het ook aan de zij - en onderkant roestvrij?
Het hoort gewoon te klemmen, en als het zo hard is als je zegt dan zou je het er gewoon terug in moeten kunnen persen. Wel een beetje uitkijken dat je niet te hard op de bovenkant van de ruit drukt, want die veert dan nogal mee - en dat vind ik eng.
Ich bin ein Breaker
ik ga nog ff kijken, plaats een fototje over 5 minuten.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Het ziet er niet slecht uit, maar wat ik niet snap: als het raam los is van het profiel, hoe kan het dan dat ´ie aan de achterkant omhoog bleef staan? Zat het raam misschien aan de achterkant klem tussen het rammrubber? Het ´schaarmechanisme´ werkt wel gewoon onberispelijk?
Eveneens ben ik tevens ook.
het werkt allemaal gewoon goed, misschien is hij te los gaan zitten omdat het rubber zo ver heen is.
dat hij aan de voorkant wel bleef zitten en zo het raam daar naar beneden trok.
ik heb de oorzaak gevonden, er ligt glas onderin de deur. waarschijnlijk heeft iemand ooit al het glas uit het profieltje moeten peuteren, en heeft de volgende ruit/rubber vastgekit. deze kit is helemaal uitgedroogd, zal al wel een tijdje geleden zijn.
ik ga het nu ook maar vastkitten, zal het wel weer een paar jaar blijven zitten.
koop een rubber voor 15 euro, dan blijft het weer 20 jaar zitten (als de rest nog ok is)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:koop een rubber voor 15 euro, dan blijft het weer 20 jaar zitten (als de rest nog ok is)
Het rubber is net een reepje fietsbinnenband, zou dat niet werken?
Normaal gesproken worden ruiten trouwens met rails en al vervangen. Maar als je nu een alu rails hebt - wees daar zuinig op, want die ijzeren krengen rotten allemaal weg!
Ich bin ein Breaker
en anders voor 15 euro een alu railtje erbij, en je bent voor 40 jaar klaar
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
ik heb hem vastgekit met het oude rubber, mocht dit niet blijven zitten koop ik een nieuw railtje.
om weer verder te gaan met de versnellingsbak:
weet iemand toevallig de maat van de 2 koperen ringen?
Gr Maarten