8 van de 9
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 Volgende > 

Willems BX19TZI helemaal opknappen
BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 17 juli 2007 02:37 PM
  [ # 106 ]

Omdat ik gisteren wat later was hebben we het niet afgekregen. Het interieur is vervangen maar het dashboard moet nog gedaan worden. Dat wordt begin augustus gedaan. Het ziet er al wel een stuk beter uit met een gti interieur. Smile

Vandaag wilde ik de auto even op de parkeerplaats zetten, maar daar was een zeer oude k*t opa niet van gediend. Hij ging de politie erbij halen want de auto stond er al 3 dagen. (terwijl ik hem gistermorgen had neergezet) maja hij is niet verzekerd dus dat zou een enorm gezeur gaan worden. Maar goh wat een jankerd. EN jankerds hebben we al genoeg. Ook op dit forum helaas.  Twisted Evil Maar wat zijn dat in ieder geval zeer sneue mensen. Ik kon me net beheersen maar de opa had niet langer door moeten gaan. Wat een klootviool. Evil or Very Mad

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 17 juli 2007 08:04 PM
  [ # 107 ]

Er gaat niets boven brandende hitte, het gezanik van oude mensen, en een onverzekerde BX.

Test

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 juli 2007 10:17 PM
  [ # 108 ]

stond de bx al weer ergens anders toen de politie er was?  Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 18 juli 2007 12:13 AM
  [ # 109 ]

Sorry hoor, maar als jij je BX niet gewoon simpelweg verzekerd, heb je zeker geen recht van spreken als iemand daar iets van zou zeggen…
Dat zoiemand moeilijk gaat doen over het neerzetten op een (waarschijnlijk openbare?) parkeerplaats is dan weer het andere uiterste, jong of oud. Waar bemoeit-ie zich mee?

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 18 juli 2007 01:39 AM
  [ # 110 ]
oudelut schreef:

Sorry hoor, maar als jij je BX niet gewoon simpelweg verzekerd, heb je zeker geen recht van spreken als iemand daar iets van zou zeggen…
Dat zoiemand moeilijk gaat doen over het neerzetten op een (waarschijnlijk openbare?) parkeerplaats is dan weer het andere uiterste, jong of oud. Waar bemoeit-ie zich mee?

Jij bent zeker ook een oude opa ofniet. Of tenminste je gedraagd je zo. De auto zou er 1 dag staan en ik zou hem ‘s avonds in de stalling zetten. Maar daar ging die man niet mee akkoord. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat de auto werd weggesleept als ik hem tot in de avond liet staan op de openbare parkeerplek.

@mssl: Voor zulke mensen wil ik mijn voorbumper wel opofferen ja. Twisted Evil  Wat een zwaar kansloos figuur. Ga jij de politie maar bellen opa! zei ik tegen hem. Vond hij niet eens grappig. Gelukkig kon ik er wel om lachen. Twisted Evil

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 18 juli 2007 03:59 AM
  [ # 111 ]
BX19TZI schreef:
oudelut schreef:

Jij bent zeker ook een oude opa ofniet. Of tenminste je gedraagd je zo. De auto zou er 1 dag staan en ik zou hem ‘s avonds in de stalling zetten. Maar daar ging die man niet mee akkoord. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat de auto werd weggesleept als ik hem tot in de avond liet staan op de openbare parkeerplek.

@mssl: Voor zulke mensen wil ik mijn voorbumper wel opofferen ja. Twisted Evil  Wat een zwaar kansloos figuur. Ga jij de politie maar bellen opa! zei ik tegen hem. Vond hij niet eens grappig. Gelukkig kon ik er wel om lachen. Twisted Evil

Kon deze man weten dat de wagen onverzekerd was?

Anders was een voorlopige dekking natuurlijk een geweldige uitvinding geweest.

Maar het zal de man wel zijn gegaan om het feit dat je 2 auto’s voor de deur hebt staan. Dat is bij mijn weten niet verboden. (staan dr bij mij wel 5…........)

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 18 juli 2007 08:52 AM
  [ # 112 ]

mini meeting organizeren voor zijn deur allemaal bx-en Evil or Very Mad

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 18 juli 2007 10:52 AM
  [ # 113 ]
stan schreef:

goed idee Laughing

van wie lekt de BX het hardst meeting??  Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 18 juli 2007 03:38 PM
  [ # 114 ]
McDean schreef:
stan schreef:

goed idee Laughing

van wie lekt de BX het hardst meeting??  Laughing

Dan moet XBXG maar even langskomen, misschien begint opa dan ook wel over het interieur, of het ontbreken daarvan, te zeiken Twisted Evil

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 18 juli 2007 04:55 PM
  [ # 115 ]
BX19TZI schreef:

Jij bent zeker ook een oude opa ofniet. Of tenminste je gedraagd je zo.

Tjongejonge, wat een onzin… Buitenstaanders moeten inderdaad niet zeuren over het gebruik van (openbare) parkeerplekken, dat geef ik ook al aan, waar bemoeien ze zich mee?!

Neemt niet weg dat je met een enkel telefoontje gewoon ook je auto kunt verzekeren (ook voor 1 dag), zoals de wet aangeeft. Ik heb simpelweg een broertje-dood aan mensen die hun auto niet verzekeren, ik heb gezien/meegemaakt wat de ellende kan zijn!
En je moet al helemaal ophouden vervolgens mij de kwaaie pier te maken! Het is maar voor één dagje…
Je hebt het gewoon niet begrepen!

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 19 juli 2007 01:29 AM
  [ # 116 ]
oudelut schreef:
BX19TZI schreef:

Jij bent zeker ook een oude opa ofniet. Of tenminste je gedraagd je zo.

Tjongejonge, wat een onzin… Buitenstaanders moeten inderdaad niet zeuren over het gebruik van (openbare) parkeerplekken, dat geef ik ook al aan, waar bemoeien ze zich mee?!

Neemt niet weg dat je met een enkel telefoontje gewoon ook je auto kunt verzekeren (ook voor 1 dag), zoals de wet aangeeft. Ik heb simpelweg een broertje-dood aan mensen die hun auto niet verzekeren, ik heb gezien/meegemaakt wat de ellende kan zijn!
En je moet al helemaal ophouden vervolgens mij de kwaaie pier te maken! Het is maar voor één dagje…
Je hebt het gewoon niet begrepen!

Ja oudelut ik bedoel je niet te beledigen hoor. Ik zeg vaak de dingen zonder een blad voor de mond te nemen. Maar niets persoonlijks hoor. Maja ik wordt gewoon ril van zwaar kansloze figuren zoals bijvoorbeeld (vul maar in)

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten

Gepost: 19 juli 2007 01:34 AM
  [ # 117 ]

Nuf said, end of story, zand erover, suc6 met je auto(‘s)!

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 19 juli 2007 02:10 AM
  [ # 118 ]
oudelut schreef:

Nuf said, end of story, zand erover, suc6 met je auto(‘s)!

Kee sorry iig. Maja laten we gewoon netjes blijven en lekker gaan ouwehoeren over auto’s. En dan natuurlijk BX-en. Very Happy

(ongeloofelijk dat ik dit zeg, maar ik meen het ook nog dat scheelt weer) Cool

De tzi wordt in ieder geval in de eerste week van augustus afgemaakt. Dan komt het zwarte dash erin. Hopen dat JDT dan alle onderdelen heeft! Twisted Evil  Wink

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 01 augustus 2007 02:17 AM
  [ # 119 ]

Ik heb nu een koper voor mijn tzi. Alleen ik wil nog wel de schade maken. De schade zit links achter. Allemaal putjes en krassen door de klapband. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik heb al gehoord namelijk dat je dat onderdeel er niet kunt afhalen en vervangen. Iemand suggesties?

Profiel  

vortex
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1055

- BX 16V
Gepost: 01 augustus 2007 04:20 AM
  [ # 120 ]
BX19TZI schreef:

Ik heb nu een koper voor mijn tzi. Alleen ik wil nog wel de schade maken. De schade zit links achter. Allemaal putjes en krassen door de klapband. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Ik heb al gehoord namelijk dat je dat onderdeel er niet kunt afhalen en vervangen. Iemand suggesties?

Alles is eraf te halen en te vervangen Wink

liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap Wink

klik op de link voor het hele verslag van de BX 16V

Profiel  

8 van de 9
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook