Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het zijn weer erg sexy plaatjes van je dame!
Om wat kritiek te geven: ik vind foto’s in de rijstand toch het mooist. In de lage stand vind dat de balans wat zoek is.
Heb je eigenlijk ook de kabelboom van de TZI omgebouwd naar de 14?
Sja, ik vind BX’en mooi in de lage en rijstand. In de lage stand vind ik de typische dichte achterschermen mooi uitkomen.
Ik heb verder niks veranderd aan de kabelboom van de 14. Vooral omdat de 16 TZI nog mijn dagelijkse auto is en vooral moet kunnen blijven rijden zonder problemen.
Ik vind het juist wel goed zo; een kale BX behoort een kale BX te blijven. Het nieuwe interieur is puur voor de looks en voor het veeeel betere zitconfort. Extra bedrading heb ik daarom ook niet nodig. Er zit nota bene minder bedrading in dan eerst, nadat alle bedrading van de (aftermarket) centrale vergrendeling weg is.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ja in lage stand vind ik het ook wel
toch een knappe wagen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
XBXG schreef:Mijn baas (KLM) zal vooral blij zijn met de laatste 2 foto’s.
Zou het?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
mpostma schreef:Om wat kritiek te geven: ik vind foto’s in de rijstand toch het mooist. In de lage stand vind dat de balans wat zoek is.
Heb je eigenlijk ook de kabelboom van de TZI omgebouwd naar de 14?
Het is een erg mooie auto. Als je weer een keer bij mij het terrein oprijdt om mijn bix te fotograferen, bel dan even aan. Kan ik je auto in het echt zien
Maar ik ben het wel met Marten eens: een bx in de lage stand ziet eruit alsof hij al dagen stuk is
Eveneens ben ik tevens ook.
Blijft een mooi kleur, maar die velgen….... zelfs halfords doppen zijn mooier
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ijs schreef:Blijft een mooi kleur, maar die velgen….... zelfs halfords doppen zijn mooier
“Less is more” bij zo’n wagen, mooi houden zo!
Ijs schreef:Blijft een mooi kleur, maar die velgen….... zelfs halfords doppen zijn mooier
Ze zijn juist prachtig!
mpostma schreef:
Ze zijn juist prachtig!
Same here!
oudelut schreef:XBXG schreef:Mijn baas (KLM) zal vooral blij zijn met de laatste 2 foto’s.
Zou het?
Tuurlijk…KLM is nu samen met Air France….dus bij KLM werk je eigenlijk ook voor een Franse maatschappij…DUS doe je je baas een plezier door in een echte Franse auto te rijden.
[Balkenende-mode aan] Toch ??
patje74 schreef:Ijs schreef:Blijft een mooi kleur, maar die velgen….... zelfs halfords doppen zijn mooier
“Less is more” bij zo’n wagen, mooi houden zo!
Gewoon heel erg leuk, die fietswieldopjes. Heb hier zelf ook nog een setje liggen, maar die is gereserveerd voor Beerpeet.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Ja, die wieldopjes houd ik zeker. Vooral omdat je dan kan zien dat er nog die originele gaatjesvelgen op zitten.
@Knäckor: ik weet nu wel waar je ongeveer woont, maar weet het huisnummer niet. En om nou op alle bellen van de flat te gaan drukken…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Bram schreef:oudelut schreef:XBXG schreef:Mijn baas (KLM) zal vooral blij zijn met de laatste 2 foto’s.
Zou het?
Tuurlijk…KLM is nu samen met Air France….dus bij KLM werk je eigenlijk ook voor een Franse maatschappij…DUS doe je je baas een plezier door in een echte Franse auto te rijden.
[Balkenende-mode aan] Toch ??
Of misschien die vliegtuigen op de achtergrond, of is dat TE voor de hand liggend?