Peteryed schreef:mssl schreef:Goed werk! We blijven als Citroen´ers gewoon sociaal, ondanks dat de wederpartij veelal aso is
Sommigen hebben wel van ons geleerd. Ben ooit eens gestrand met mijn CX in de file. Stonden we op de vluchtstrook te wachten. Vele auto’s passeerden en er was er maar een die hulp aanbood. Een meneer in een Volvo V70.
Volvo-rijders en Citroën-rijders verschillen ook niet zo hoor.
Heel veel Volvo-rijders hebben vroeger Citroën gereden.
Ik wil zelf na de zomer ook Volvo gaan rijden.
Gewoon vanwege het feit dat Citroën een veel te kleine markt heeft en geen snelle zware auto met turbo in het assortiment heeft die ook nog een fatsoenlijke aanhanger mag trekken
Ik zie een BMW liever op de pechstrook dan in hun natuurlijke habitat; de kofferbak van de voorligger. Doe de rest van de wereld dus een plezier en laat die opgefokte krauts de volgende keer lekker aan de kant van de weg droogkoken.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:Ik snap niet waarom BMW rijders nooit klagen over elektronische storingen. De richting aanwijzers knipperen nooit maar de koplampen altijd.
zeker altijd als jij op de linker baan rijdt
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
MaartenH schreef:Peteryed schreef:Ik snap niet waarom BMW rijders nooit klagen over elektronische storingen. De richting aanwijzers knipperen nooit maar de koplampen altijd.
zeker altijd als jij op de linker baan rijdt
Ja of als je staat te wachten om een rontonde op te rijden maar er komt een BMW aan rijden. Zou hij recht doorgaan of toch afslaan. Nee hij slaat toch af. geef dan richting aan #@#^%@ BMW rijder