Ik heb een auto met een centrale wielmoer en een berg onderdelen voor een nieuw type. Wat kan ik gebruiken?
0Het draaipunt van de spoorstang op het lagerblok heeft ruimte, is deze gelijk?
0Remschijven.. zijn afkeur wegens roest, past nieuw type op oude bak?
Is de rest van de ophanging wel gelijk?
iets anders:
—> er is roest op de schijven. beetje ingekankerd. Is dat er af te krijgen zonder ze te verwijderen? ik dacht zelf aan zacht zandstralen oid terwijl het wiel draait?
.komma
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Je kan even remmen met slijtblokken. Of wiel laten draaien en een staalborstel erop houden.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Re: Technisch; cenrale wielmoer versus vijfgats
Dirkman schreef:Ik heb een auto met een centrale wielmoer en een berg onderdelen voor een nieuw type. Wat kan ik gebruiken?
0Het draaipunt van de spoorstang op het lagerblok heeft ruimte, is deze gelijk?
0Remschijven.. zijn afkeur wegens roest, past nieuw type op oude bak?
Is de rest van de ophanging wel gelijk?
iets anders:
—> er is roest op de schijven. beetje ingekankerd. Is dat er af te krijgen zonder ze te verwijderen? ik dacht zelf aan zacht zandstralen oid terwijl het wiel draait?
onderdelen van de wielophanging van een nieuw type zijn NIET te gebruiken op een model met centrale wielmoer, met uitzondering van de draagarmen. De rest is anders. remschijven zijn ook niet te gebruiken.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste