33 van de 86
« Eerste  < Vorige 31 32 33 34 35 Volgende >  Laatste »
   
80-99-ZT de Trax van Graddus, modificircus
Gepost: 18 februari 2015 09:42 PM
  [ # 481 ]

Voor ik er mee naar Nice kan moet ik eerst nog een paar andere dingetjes afmaken Smile

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43271
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 18 februari 2015 09:48 PM
  [ # 482 ]

Heel erg knap gedaan. Het bewijst ook dat je met handigheid, durf, doorzettingsvermogen en tijd heel budget neutraal je wagen kunt opknappen en dat is onbetaalbaar. Echt top!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 09:51 PM
  [ # 483 ]

Het is inderdaad vooral een kwestie van gewoon doen. En de tijd nemen. Nog perfecter had best gekund, als ik nog preciezer had gewerkt. Goed om te weten voor een volgende keer. Een ding is wel duidelijk, die plastic biezen die ze er vanuit de fabriek tussen naaiden waren niet alleen vanwege slijtage, maar zeker ook om eenvoudig een strakke lijn te creëren.

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 10:02 PM
  [ # 484 ]

Mooi werk man! Nu nog een Billy dashboardkastje 😃

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 10:04 PM
  [ # 485 ]

Ik heb wel al een Peijnenburg dashextension Martijn Smile

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 10:14 PM
  [ # 486 ]

Hahaha geweldig man!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 februari 2015 09:30 PM
  [ # 487 ]

Ziet er netjes uit very good

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Gepost: 25 februari 2015 05:25 PM
  [ # 488 ]

Het heeft een paar dagen opruimwerk en inventarisatie gekost, maar het project is weer in beeld en bereikbaar. Vanmiddag wat interieurdelen ‘opgepoetst’ en het ruitenwissermechanisme gangbaar gemaakt. Ligt klaar voor montage met de ‘nieuwe’ 12 Volt ruitenwissermotor. En avant Citroën.

Profiel  
 
Gepost: 27 februari 2015 06:41 PM
  [ # 489 ]

Mijn auto heeft rondom wielmoeren van een soort messing. Dit zijn specifieke moeren voor de Lambert Nivelles velgen uit de Belgische productie. Nu zijn de moeren niet meer helemaal fris en ben ik op zoek naar een alternatief. De gespecialiseerde handel heeft wel een alternatief, maar met prijzen die variëren van 6 tot 11 euro per moer loont het om zelf eens verder te kijken. De originele moer is een soort kruising tussen een conische en een platte moer (platte kant met een kraag rond het draadgat). Nu wordt deze maat (M12 x 1,25) vrij veel gebruikt op Japanse auto’s, maar dan met alleen de conische zijde. Ik heb zo’n moer gehaald en geprobeerd en zie eigenlijk niet meteen bezwaren waarom deze niet zouden werken. De conische moer past prima in de velg, alleen de platte zijde mist. Een paar plaatjes ter illustratie:

Rechts heet origineel, links de Japanner…

En de locatie die gevuld moet worden…

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43271
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 27 februari 2015 09:16 PM
  [ # 490 ]

Dat zijn dus de moeren van m’n subaru Laughing

Die heb je zelfs dicht en verchroomd.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 27 februari 2015 10:10 PM
  [ # 491 ]

Dat weet ik, maar ze zitten toch achter de wieldop. Wat denk jij, genoeg draagvlak?

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 27 februari 2015 10:26 PM
  [ # 492 ]

Je zou na kunnen meten of ze ver genoeg op het draadeind gedraaid kunnen worden. Zo op basis van de foto zijn ze dieper dan de originele,  dus het aantal gangen dat ze pakken zal genoeg zijn.

Profiel  
 
Gepost: 27 februari 2015 11:47 PM
  [ # 493 ]

Het draadeind komt er net doorheen, dus dat zit wel snor.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43271
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 27 februari 2015 11:49 PM
  [ # 494 ]

Het is wel een erg smal randje, allen dat conische stukkie. Maar aan de andere kant, mijn 170 pktjes kan het ook aan..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Visa GTI 115
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010

- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Gepost: 28 februari 2015 12:02 AM
  [ # 495 ]

Kijk eens op de site van Biesheuvel autosport.

Afdeling bouten, moeren, draadeinden.

Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.

VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.

Profiel  
 
 
33 van de 86
« Eerste  < Vorige 31 32 33 34 35 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook