Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
www.citrofiel.tk schreef:Owww, dan had ik je verkeerd ingeschat, gezien de twee cit’s onder avatar.
Maaruh succes met halen dan.Mzl. Hans
Dat zijn de auto’s van mijn ouders Mijn vader heeft de Berlingo en mijn moeder de AX
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Autofan schreef:www.citrofiel.tk schreef:Owww, dan had ik je verkeerd ingeschat, gezien de twee cit’s onder avatar.
Dat zijn de auto’s van mijn ouders Mijn vader heeft de Berlingo en mijn moeder de AX
Je komt dus wel uit een goed nest!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Inderdaad, iig een goed voorbeeld…
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
hogervp schreef:Autofan schreef:www.citrofiel.tk schreef:Owww, dan had ik je verkeerd ingeschat, gezien de twee cit’s onder avatar.
Je komt dus wel uit een goed nest!
Het zit in het bloed Mijn vader is ook vanaf klein jochie gek op Citroën hij heeft ook nooit anders gereden
- Ami Super
Autofan schreef:
Het zit in het bloed Mijn vader is ook vanaf klein jochie gek op Citroën hij heeft ook nooit anders gereden
Dit soort erfenissen staan ook nog in bepaalde draadjes beschreven hier. Tja mijn Citrovirus is ook niet met antibiotica te bestrijden, ik heb me er maar bij neergelegd.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citrofilie is een ongeneselijke aandoening
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
- Ami Super
Ach, met die ziekte valt uitstekend te leven. En af en toe zoek je de medepatiënten gewoon op zoals op 5 en 6 mei. Het beheerst je leven dan wel, maar ik heb diverse verschijnselen nu zo goed onder controle dat ik er niet meer mee gepest wordt. Da’s al heel wat!
Zijn de foto’s soms op?
- Ami Super
ops: Ik weet het, ik ging off-topic.
Dus: iemand nog foto’s van het festijn??
Patrick
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
hogervp schreef:Het beheerst je leven dan wel, maar ik heb diverse verschijnselen nu zo goed onder controle dat ik er niet meer mee gepest wordt. Da’s al heel wat!
Kuch… onder controle?
René van Maren schreef:Zijn de foto’s soms op?
Nou… niet gepest?
hogervp schreef:Dus: iemand nog foto’s van het festijn??
Patrick
Uhm…
Ik had verwacht dat deze wel vaker gefotografeerd zou worden, maar ‘t lijkt juist de minst gefotografeerde auto van Citromobile
Zucht, foto’s die je wilt hebben altijd zelf maken…
Oei, ik moet mijn foto’s nog uit mijn camera halen ops:
Schijt aan originaliteit.
Euhm, jah, maar de 500+ foto’s staan nog niet op mijn computer. Heb ook geen zin om al die foto’s te uploaden in photobucket, want dat duurt een eeuwigheid. (Zoals gewoonlijk was ik weer degene met het Meat-Loaf.nl shirt)
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.