Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Morgen zet ik mijn foto’s even online. Ik ben nog aan het nagenieten, wat een keur aan Citroëns is weer aan mijn ogen voorbij gegaan. Het leuke is dat ik nu steeds meer forummers tegenkom en zelfs hun wagens spot. Al in de “file” naar de kaartjesverkoop toe kwam ik een paar forummers tegen: Patje74 (Patrick), Martijn de Ruijter en BX19trs (Emiel). Met LE heb ik nog even in Criezel zelf over de parkeerplaats wat rondjes gemaakt.
Ik heb het er nog wel met Jaco over gehad dat ik wat DS cabrio en SM moe wordt . Ik heb er weer behoorlijk wat gezien, waarvan de meeste in bloedmooie staat trouwens, maar zo bijzonder komen ze niet meer over. Bizar eigenlijk. Ik heb deze keer wel extra gelet op GS’sen Er stonden heel wat mooie exemplaren tussen. Prijzen stijgen wel trouwens , ik zal wat minder frequent gaan aangeven dat ik er een zoek. Voor degenen die nog een keer gaan of morgen pas gaan: heel veel (kijk)plezier.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@Patrick: ik heb je nog even meegesleurd naar de stand van de GS/GSA Vereniging, hihi.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
kleine selectie:
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi
GoofBlikscha schreef:
Allemaal nog ongesorteerd en onbewerkt, ben ik nou te moe voor
Oja, ik heb voornamelijk bx-en gepoogd op de foto te zetten
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=VOCVIR3O mooie foto van een nog mooiere auto
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Hallo,
hier enkele fotokes van de parking
http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/bestelgeit/album?.dir=/cb97re2&.src=ph
Lid van CAMAC - Cercle des Amateurs de Miniatures Automobiles Citroën
Venom schreef:Ik ben gespot door Emiel terwijl ik m’n inschrijfformulier voor de BX club (eindelijk ops: ) invulde.
Gelijk ook een paar van die mooie klompen gekocht
Verder een prachtige dag gehad en veel mooie auto’s gezien…
Groet, Erwin
Ik ben degene die zo zit te kniezen met het blauwe shirt, saskia heeft je op de plaat gezet! welkom bij de BX-club!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
patje74 schreef:
Met de eend van xm’metje erachter!!!
Emiel
PrutsyLJ schreef:
Hihi, dat is de mijne . Waarom heb je de mijne nou gefotografeert? Voorbumper is zwaar naar de stront! . Er stonden iig veeeeel mooiere exemplaren
Ik vond hem wel mooi En ik had al zo’n vermoeden dat die van jou zou zijn
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Fraaie serie Arno!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Fraaie serie Arno!
Patrick
Merci beaucoup!
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Mooie foto’s Remco!! Jammer dat je deze GSA niet van de andere kant hebt, daar staat de verkoopinfo!