ik heb van een XM diesel van 1995 een ‘voeler’ af kunnen halen.
Dag ding zit bij de wielnaaf. Mijn XM is van 1996. Zit er veel verschil in die dingen? Ik heb me laten vertellen dat je op de cijfertjes moet letten die erop staan. Wie heeft ervaring
abs indicator
wie weet hoeveel verschillende typen er zijn gemonteerd op de XM.
Ik heb van de sloop een type gehaald met een klein schroefje aan de onderzijde en een lange bout om hem mee vast te zetten. Dat type is dus niet goed. Welk type moet er op een XM 2.5 turbodiesel van 01-1996?
Als je XM van 96 is moet het een serie 2 zijn. Als je het ORGA nummer opgeeft haal ik de gegevens uit de onderdelen catalogus.
Het is altijd handig als je bij vragen duidelijk het type en ORGA nummer vermeldt
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
orga nummer
waar vindt ik het orga nummer?
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Op de deur slijl bij de deurvanger aan de bestuurders kant.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
orga nummer
Op de linkerdeurtstijl staat in gele letters: GJ 7001.
Heb je daar genoeg aan?
Jouw auto is uitgerust met het Bendix ABS. De nummers voor de sensoren zijn resp. voor/achter 96 161 385 / 96 067 694.
Als je iets op de sloop haalt dan opletten dat het ORGA nummer tot 7108 is (voor serie 2, natuurlijk) De bevestigingsboujtes zijn 6mmx40mm.
Als je kopien wilt van het onderdelenboek moet je me een emailadres geven.
abs indicator
weet je ook een leverancier? Ik kan naar de dealer maar als het anders kan doe ik dat liever. Zou dit een een zgn psa onderdeel zijn. Met andere woorden: ook op Peugeot van toepassing?
Je laatste vragen kan ik helaas niet beantwoorden.
Wel heb ik eens wat gekocht bij iemand in Ierland (Willie). Hij heeft al talloze XM’s gesloopt.