7 van de 18
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
Alle nieuwtjes over de C6
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 23 augustus 2007 01:59 PM
  [ # 91 ]
cxfanatic schreef:

Zware auto’s rijden juist waardeloos. Je voelt in elke bocht het gewicht zich veel meer verplaatsen. Een XJ kost trouwens minder dan een ton en je betaalt nog voor de merknaam ook.

driedubbel onzin.

ik zal het je nog uitleggen ook:

Je betaalt bij de XJ6 vooral voor het Alu, bij de S-type en X-type betaal je ook wel iets voor de naam (maar dat zijn stuk betere auto’s dan Fords waarop ze gebaseerd zijn, ik spreek uit ervaring, mijn moeder heeft een X- & S-type gehad)
De Xk is zelfs de goedkoopste in z’n klasse
De XJ6 2,7d LWB kost € 96.600 de SWB is kleiner dan een C6.

Het voordeel van gewicht is lastiger uit te leggen, uiteraard heb je bij meer massa ook meer kracht nodig om de hoek om te gaan om te remmen, maar het leuke is dat de remkracht en dwarskracht weer recht evenredig zijn met het gewicht. Alleen vermogen niet dus je moet een groter motor erin gooien. Dat is juist makkelijker met een grotere auto.

Als het gaat om het verplaatsen van het gewicht (in bochten) etc dan telt de verhouding van het gewicht tot de wielbasis de spoorbreedte en de bandenmaat. Bij een zwaardere auto ligt het zwaartepunt verhoudingsgewijs altijd gunstiger, bovendien kan je zonder problemen veel bredere wielen monteren. De C6 bewijst dit. In alle dynamische tests is hij de concurrentie voor. Ook de vegelijkeling met veel kleinere lichtere auto’s (een klasse lager bijv) valt in het voordeel van de C6 uit.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 23 augustus 2007 02:00 PM
  [ # 92 ]

Lekker onderbouwd!

Ik weet beslist waarover ik praat. Dat rijden is alleen al gebaseerd op duizenden eigen ervaringen, nog afgezien van wat vakbladen schrijven (recentelijk nog werd de nieuwe Maserati log bevonden, door zijn gewicht).

Een XJ 2.7D kost 93.900 euro. Dan heb je een auto in een hogere klasse dan de C6. Dat de Jaguar-merknaam zich extra laat betalen, zie je wel aan de X-Type: duurder dan de technisch grotendeels identieke Mondeo en bovendien kleiner.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 23 augustus 2007 02:23 PM
  [ # 93 ]
cxfanatic schreef:

Lekker onderbouwd!

Ik weet beslist waarover ik praat. Dat rijden is alleen al gebaseerd op duizenden eigen ervaringen, nog afgezien van wat vakbladen schrijven (recentelijk nog werd de nieuwe Maserati log bevonden, door zijn gewicht).

Een XJ 2.7D kost 93.900 euro. Dan heb je een auto in een hogere klasse dan de C6. Dat de Jaguar-merknaam zich extra laat betalen, zie je wel aan de X-Type: duurder dan de technisch grotendeels identieke Mondeo en bovendien kleiner.

Idd lekker onderbouwd!

Mijn ervaring met Jags hgb ik duidelijk beschreven. Eveneens met de C6.
De Jag is er niet voor niets als LWB, de Sovereign is meer dan 100kEUR.

De bladen schrijven maar wat, mijn eigen ervaring is duidelijk anders. Een C6 is allesbehalve log.

De XJ zit door zijn prijs een klasse hoger, niet omdat hij meer biedt dan een C6, behalve de Alu constructie. en dat is juist mijn punt. Die constructie kost geld.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 23 augustus 2007 02:27 PM
  [ # 94 ]
Blooper1963 schreef:

En ook! waar zit deze jag; dan ergens in de crachtests?? haalt hij ook het max van de sterrenregen??? Cool

De XJ8 is zelfs in de VS niet getest, de enige Alu auto in de lijst is de oude Aldi A8 en die kwam er zeer goed uit.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
giant
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 44
Geregistreerd: 04-01-2006

Gepost: 23 augustus 2007 03:11 PM
  [ # 95 ]
Blooper1963 schreef:

JUIST! Ik heb tot op heden(C6 inbegrepen) ook al mijn citroëns, bij een éénmans dealer gekocht, en die weten begot meer dan in de sucursalles! bvb voor een onderhoudcontractje,heeft mij dat ik weet niet wat tijd gekost,bij aanvraag in succursalle EVERE, nu gewoon gevraagd, bij garage l’equipe, in Zwijndrecht,die, tussen haakjes pas in september zijn Citroën agentschap heeft, en daar kreeg ik al,een op mijn maat uitgerekende prijs voor het “privilege” contract, betreffende mijn C6!
Dat noem ik gerichte en kwalitatieve service! Wink

Komt er een erkend hersteller bij in Zwijndrecht ? Hoe was je daarvan op de hhogte ?

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 23 augustus 2007 03:24 PM
  [ # 96 ]
eviltwin schreef:
cxfanatic schreef:

Lekker onderbouwd!

Ik weet beslist waarover ik praat. Dat rijden is alleen al gebaseerd op duizenden eigen ervaringen, nog afgezien van wat vakbladen schrijven (recentelijk nog werd de nieuwe Maserati log bevonden, door zijn gewicht).

Een XJ 2.7D kost 93.900 euro. Dan heb je een auto in een hogere klasse dan de C6. Dat de Jaguar-merknaam zich extra laat betalen, zie je wel aan de X-Type: duurder dan de technisch grotendeels identieke Mondeo en bovendien kleiner.

Idd lekker onderbouwd!

Mijn ervaring met Jags hgb ik duidelijk beschreven. Eveneens met de C6.
De Jag is er niet voor niets als LWB, de Sovereign is meer dan 100kEUR.

De bladen schrijven maar wat, mijn eigen ervaring is duidelijk anders. Een C6 is allesbehalve log.

De XJ zit door zijn prijs een klasse hoger, niet omdat hij meer biedt dan een C6, behalve de Alu constructie. en dat is juist mijn punt. Die constructie kost geld.


Kennelijk kun je nu dan ineens wel met een onderbouwing komen. Enfin, de bladen schrijven zeker niet ‘maar wat’. Het zijn beroepsjournalisten, die in veel meer verschillende auto’s rijden dan jij en dus een veel beter vergelijk kunnen trekken. Dat jou eigen ervaring anders is, wil niet zeggen dat ik onzin verkondig. Zulke dooddoeners helpen elke serieus bedoelde discussie om zeep.

De C6 concurreert met de S-TYPE, niet met de XJ. Beenruimte achter is geen criterium voor de klasse waarin een auto valt. Anders zou de vorige generatie Honda Civic een concurrent voor de C6 zijn. Het gaat o.a. om traditie, motorenaanbod, merknaam en uitstraling.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 23 augustus 2007 03:48 PM
  [ # 97 ]
giant schreef:
Blooper1963 schreef:

JUIST! Ik heb tot op heden(C6 inbegrepen) ook al mijn citroëns, bij een éénmans dealer gekocht, en die weten begot meer dan in de sucursalles! bvb voor een onderhoudcontractje,heeft mij dat ik weet niet wat tijd gekost,bij aanvraag in succursalle EVERE, nu gewoon gevraagd, bij garage l’equipe, in Zwijndrecht,die, tussen haakjes pas in september zijn Citroën agentschap heeft, en daar kreeg ik al,een op mijn maat uitgerekende prijs voor het “privilege” contract, betreffende mijn C6!
Dat noem ik gerichte en kwalitatieve service! Wink

Komt er een erkend hersteller bij in Zwijndrecht ? Hoe was je daarvan op de hhogte ?

Ja! er komt een erkend hersteller bij in Zwijndrecht!
Ik was daarvan op de hoogte en doe niet aan bronvermelding!

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 23 augustus 2007 04:00 PM
  [ # 98 ]

De S-type kan niet tippen aan de C6 en is ook niet van Alu, dus die is niet relevant voor deze discussie. Heb je wel eens gekeken hoe zwaar dat ding is? BTW de S-type is een opgeleukte Lincoln. Het is niet simpel om een-op-een vergelijkingen te maken. De meeste auto’s vallen duidelijk in één klasse, maar vaak is er overlap.

Moet je een Qporte met een M5 of een 745 vergelijken. Beide komt voor.
Moet je een C6 met een E of een S-klasse vergelijken. Beide is gedaan.
Hoort de s80 in die klasse of is het gewoon een dure Mondeo, nu is de s80 er zelfs als instapmodelletje met 2L 145pk! etc.

Het zijn beroepsjournalisten, die in veel meer verschillende auto’s rijden dan jij en dus een veel beter vergelijk kunnen trekken.

mijn ervaring met de S-type en C6 is groter dan van al die journalsiten bij elkaar en is dus veel relevanter. Journo’s schrijven gewoon keihard dat een S-type beter de bocht om gaat dan een C6, terwijl de objectieve cijfers duidelijk iets anders zeggen. Als ik dat combineer met mijn eigen ervaringen, dan zeg ik: die journalsiten hebben er absoluut geen kaas van gegeten. Denk maar eens even terug aan die mafketel van de Carros die beweerde dat alle Citroëns een slechte wegligging hebben. Evil or Very Mad

Journo’s rijden met te veel verschillende auto’s om echt een indruk te krijgen, zoals er altijd al van de CX gezegd werd: 5min en je wilt er nooit meer in rijden, 10min en je wilt nooit meer iets anders. Wink

traditie, motorenaanbod, merknaam en uitstraling

precies die punten waarom je een C6 kan verkiezen boven een XJ6

[list]traditie: DS vs Mk.10 of E-type vs Sm?
motor: zelfde V6HDi
merknaam: Jag vs Cit, tja ik mag ze beide wel.
uitstraling: S-type vs C6, wint de C6
De XJ is wordt juist op dat punt altijd gekraakt (al 40jaar te veel van hetzelfde)[/list:u]
De C6 is wél een presidentiële limo, de XJ6/8 niet. Zelfs de Premier van UK prefereert een Daimler, omdat Jaguar niet genoeg presitge heeft. (zelfde auto, andere badge)

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 23 augustus 2007 04:53 PM
  [ # 99 ]

Dat laatste heeft puur met chauvinisme en nationalisme te maken. In Frankrijk wordt niets luxueuzers gebouwd dan een C6.

Een S-TYPE is inderdaad niet veel soeps, maar gaat zeker niet minder de hoek om dan een C6. Ik zeg ook niet dat een C6 een slechte wegligging heeft, integendeel. Je voelt alleen dat hij enorm zwaar is en dat al dat gewicht de agiliteit in de weg staat. Op bochtige wegen mis je het kwieke van lichter gebouwde auto’s. Ook de acceleratiecijfers zijn niet om over naar huis te schrijven. In Frankrijk kon ik helling-op met een C6 2.7 HDi nauwelijks inlopen op een oude (eerste generatie) Renault Laguna 2.2dt, wat ik ook probeerde.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 24 augustus 2007 03:30 AM
  [ # 100 ]

c6 VERMOGEN EN AGILITIET

Als c6 eigenaar met +35 000 km zal ik wel enig recht van spreken hebben zeker?  Recent nog eens naar Saas Fee gereden vanuit Visp. Voor diegenen die deze weg kennen, ik denk dat daar genoeg haarspeldjes inzitten. Niet evident met een 5 meter lange auto en achter elke hoek wel weer een of andere zwitserse Johnny die ver over de middenstreep naar beneden komt gesjeesd met zijn van veel plastiek voorziene GTIs etc. Achter me veel gespierde opgepepte BMWs en dies meer van Duitsers die allen getracht hebben voor mij in het Ferienart Resort & Spa (het vroegere Walliser Hof) te geraken. Valt wel mee hoor met die agiliteit en trekkracht. Ze bleven ALLEMAAL braaf achter en bij rechte stukjes werd het gat steeds groter achter me (en de vele zwarte rookpluimen uit hun Deutsche Diesels gaven toch wel aan dat er flink op de staart getrapt werd om die rooie fransoos bij te houden).

Mijn C6 sneed (in sportstand- toegegeven) feilloos door de bochten GELIJKWAARDIG - zoniet BETER dan de activa (iedereen op dit forum weet dat ik de activa nog steeds de beste Citroën ooit vind).

Wel de C6 heeft me in Zwitserland bijzonder aangenaam verrast. Need to say more?

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  
 
Gepost: 24 augustus 2007 04:49 AM
  [ # 101 ]

Ik blijf bij mijn eerdere gegeven mening dat een CX het beste rechtuit gaat. De XM is superieur in bochten. Mijn C6 , terug uit de USA, doet dit alles nog eens een stukje beter. Mijn ervaring zegt me dat autojournalisten veel te kort in een auto rijden om de echte kwaliteiten te onderkennen en op waarde te schatten. Veel van hun opmerkingen worden niet gestaaft door feiten. Wel moet je zorgen dat alle autos in top konditie zijn oa wat vering en banden betreft. Ook bij een C6 moet je daar op letten. Ik heb al enkele kleinigheden ondervonden ( ook een Citroen is niet perfekt en ook de ingeieurs bij Citroen moeten nog wat ervaring bijleren ) .

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 26 augustus 2007 01:01 PM
  [ # 102 ]

Soms zijn die ritten inderdaad te kort. Bij sommige merken heb ik het wel eens meegemaakt dat we een auto 2 x 25 km konden uitproberen en de route dan alleen maar over drukke wegen voerde. Dat valt er niks te testen. Bij de C6 hadden ze het wel goed voor elkaar: we hebben echt honderden kilometers over lege wegen in Noord-Frankrijk gestuurd.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122
Geregistreerd: 24-09-2006

Gepost: 16 oktober 2007 01:05 PM
  [ # 103 ]
Blooper1963 schreef:

JUIST! Ik heb tot op heden(C6 inbegrepen) ook al mijn citroëns, bij een éénmans dealer gekocht, en die weten begot meer dan in de sucursalles! bvb voor een onderhoudcontractje,heeft mij dat ik weet niet wat tijd gekost,bij aanvraag in succursalle EVERE, nu gewoon gevraagd, bij garage l’equipe, in Zwijndrecht,die, tussen haakjes pas in september zijn Citroën agentschap heeft, en daar kreeg ik al,een op mijn maat uitgerekende prijs voor het “privilege” contract, betreffende mijn C6!
Dat noem ik gerichte en kwalitatieve service! Wink

Bezint eer ge begint Wink 
De enige reden waarom die nieuwe garage zo goed op de hoogte is van alles is omdat ze ondersteuning en begeleiding krijgt van een ‘vliegende’ verkoper die komt van de…juist ja, Succursale Antwerpen !!  Laughing Dus je uitleg vind ik al te makkelijk en redelijk stereotiep.Die kerel daar is een droom voor een kleine dealer.Geloof me,ik heb ook al een paar kleine dealers gedaan en die horen het vaak in Keulen donderen hoor als je over iets nieuws informeert.Service is persoonlijker,daar ben ik wel van overtuigd.Maar onlangs qua prijs en bediening kwam Antwerpen er met kop en schouders bovenuit.

Als u eens wist…

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 16 oktober 2007 04:03 PM
  [ # 104 ]

Service in antwerpen

Métisse schreef:
Blooper1963 schreef:

JUIST! Ik heb tot op heden(C6 inbegrepen) ook al mijn citroëns, bij een éénmans dealer gekocht, en die weten begot meer dan in de sucursalles! bvb voor een onderhoudcontractje,heeft mij dat ik weet niet wat tijd gekost,bij aanvraag in succursalle EVERE, nu gewoon gevraagd, bij garage l’equipe, in Zwijndrecht,die, tussen haakjes pas in september zijn Citroën agentschap heeft, en daar kreeg ik al,een op mijn maat uitgerekende prijs voor het “privilege” contract, betreffende mijn C6!
Dat noem ik gerichte en kwalitatieve service! Wink

Bezint eer ge begint Wink 
De enige reden waarom die nieuwe garage zo goed op de hoogte is van alles is omdat ze ondersteuning en begeleiding krijgt van een ‘vliegende’ verkoper die komt van de…juist ja, Succursale Antwerpen !!  Laughing Dus je uitleg vind ik al te makkelijk en redelijk stereotiep.Die kerel daar is een droom voor een kleine dealer.Geloof me,ik heb ook al een paar kleine dealers gedaan en die horen het vaak in Keulen donderen hoor als je over iets nieuws informeert.Service is persoonlijker,daar ben ik wel van overtuigd.Maar onlangs qua prijs en bediening kwam Antwerpen er met kop en schouders bovenuit.

Mijn ervaring met Citroën Antwerpen is:  technische service is ok en up-to-date
klantenservice kan beter (mijn ervaring: men is eerder gefocused op ofwel grote contracten ofwel verkoop zonder overname).

Daar loopt veel volk rond, die moeten allemaal betaald worden en daardoor zijn de kortingen vaak kleiner dan bij kleine dealers.

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 oktober 2007 04:09 PM
  [ # 105 ]

Als je klein ben wil je ook graag wat korting geven om weer een klant extra te hebben, dan telt alles mee.

Als je groot is de gedachte mensen komen toch wel dus waarom korting geven, we hebben het toch al druk zat Wink

Profiel  
 
 
7 van de 18
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook