Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
vikingo schreef:typ fout
kan gebeuren toch ops:
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
waterman771 schreef:Als je 2300 van een goede 3-rijen radiateur is voorzien, zal deze ook op LPG niet oververhitten. Een DS kop gaat erg goed op LPG, al is het meestal na een ton of 2 op gas wel tijd voor verse klepzittingen. van inbrandende klepseals heb ik nog nooit gehoord…..
Ok, dan ben ik overtuigd en gaat er gas in. Een nagelnieuwe 3-rijer heb ik nog liggen.
Dan heb ik nog een zijstraat-vraagje; zijn die koppen van de DX blokken hetzelfde als die van de DV en DY blokken?
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Je kunt je kleppen ook iets ruimer stellen, zeg vijf honderdste: dan krijgen ze meer versch mengsel om de oortjes om ze tussentijds te koelen. BMW, mijn andere liefde, schrijft dat zelfs voor
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Even over die klepzetels: bij mijn beste weten worden die bij revisie standaard door geharde zetels vervangen: na revisie is je kop dan sowieso gasbestendig.
Tenminste dat vertelde de chef-revisiewerkplaats van een bedrijf waar ik heb gewerkt…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!