Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
We zullen zien, enne voor wat dat mm lampje betreft, ik heb ook steeds gehad dat het lampje aan en uit ging, dat bleek toch de lambda te zijn deze reageerde te traag volgens de dealer, een nieuwe er in gezet en het lampje heeft bij mij nog niet weer gebrand.
Het was trouwens wel een duur apparaat (€120)oeih.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Ik hoor het wel. Anders moeten we de 1.6-en een keer naast elkaar zetten.
Sleutelmeeting! Wie nog meer?
Ik kan aan twee bruggen komen plus 1 sleutelplek. Moet dan wel even vragen wat het kost. Interesse?
Jos van der Voort
- Saxo 538 spot
Ha, ha, ha, je loopt wel een beetje hard van stapel, een sleutel meeting zit er voorlopig nog niet in we gaan eerst nog een poosje door met proberen en als we er echt niet meer uit komen dan ben ik in principe wel te porren voor een sloop of sleutel meeting
Oh, maar zo bedoelde ik het niet hoor..
Ik heb nog wel wat zaken aan mijn ZX die aangepakt moeten worden. Ik moet bijvoorbeeld nog op zoek naar de oorzaak van het branden van mijn MM lampje.
Ik dacht het technische en aangename te kunnen combineren terwijl jij zou kunnen kijken hoe alles bij een andere ZX 1.6 zit.
Jos van der Voort
- Saxo 538 spot
No hard feelings, de opzet is goed alleen ben ik nu nog niet in de positie om daar aan toe te geven, en ja je hebt gelijk voor wat betreft de auto’s naast elkaar te zetten, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren mede door andere zaken, sorry Jos het was niet zo bedoeld
OK ik hoor het wel.
Voorlopig ben ik benieuwd naar je “parapluutje”.
Jos van der Voort
- Saxo 538 spot
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, hij doet het weer
Er was dus aardig geknoeid met de bobine , allereerst zaten de bougiekabels niet in de goede ontstekings volgorde en zat er een kabelbreukje in een kabel die in de stekker zit die op de bobine zit.
Alle kabels volgens ontstekings volgorde van mijn eigen zx gezet en de kabel weer terug gemonteerd zoals het hoort, sleutel omdraaien en starten en lopen
- Saxo 538 spot
oja die tip van het parapluutje heb ik ook geprobeert en ik moet zeggen dat dit wel hulp vol was want dit sluit een groot aantal problemen uit, hij kreeg dus wel brandstof
En die gaan we onthouden!
Bobine kan weer naar mijn grijze magazijn!
Dah he ju mooiedoan!
Jos van der Voort
- Saxo 538 spot
Ja ik ben ook erg content om het zo maar te zeggen
hehe eindelijk, gefeliciteerd, en nou karren met die bak
En dan maar eens afreizen naar Enschede om de beide auto’s eens te vergelijken….
Jos van der Voort
JAAH , weer een lopende zx erbij
Nou nog ff de clio van mijn vriendin repareren , kwam een overstekende lantaarnpaal tegen
Was al aan het kijken voor een zx voor haar
- Saxo 538 spot
ja en nu doet zich het volgende probleem aan bij mijn dagelijkse auto, lekke radiator, zie mijn andere topic[/url]