BX Chic Spoiler heeft schurft
robrob
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 247

- BX Biarritz
Gepost: 13 mei 2007 09:37 PM

hi,

met veel plezier rij ik sinds kort in een BX Chic 1.6. Prima wagen, geen roest. alleen de lak op de Spoiler bladert steeds meer af. Aan beide kanten van de spoiler komen er blaasjes die loslaten.

Toevallig kwam ik afgelopen week een andere Chic tegen met hetzelfde probleem. Iemand een tip / idee hoe dit te verhelpen? Een nieuwe spoiler is natuurlijk zo erop geschroeft, maar zie daar maar eens aan te komen. Overspuiten? Tips zijn welkom!

fijn weekend nog!

Robrob

nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 13 mei 2007 10:23 PM
  [ # 1 ]

Op de een of andere manier hebben veel chics daar last van inderdaad… erg raar!
Schuren en spuiten is denk ik de remedie, als je al een andere in de goede kleur kunt vinden heeft die vaak hetzelfde.

Maar ach… als dat het ergste probleem is Wink

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 14 mei 2007 08:29 PM
  [ # 2 ]

niet alleen Chic`s hebben het maar lijkt wel of die het meeste last ervan hebben Laughing

Het beste kan je alle bultjes bobbeltjes inderdaad gewoon weg/glad schuren en dan weer glad plamuren en daarna weer spuiten…

makkelijker is een spoiler in zelfde kleur te vinden of gewoon een goede spoiler te vinden die je alleen in kleur hoeft te spuiten

is de spoiler nog niet doorgezakt??? want dan zou ik een andere zoeken Rolling Eyes

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook