2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Vermogensverlies bij belaste motor 2.1 TD
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 mei 2007 01:27 AM
  [ # 16 ]
TCT tijger schreef:
kreazyV8wuppo schreef:

economic gas cycling dinges ofsoiets heb ik eens opgevangen in de wandelgangen..
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

je EGR kun je het beste blokken en afsluiten,, is een milieuding wat na 10,000 kms niet meer werkt.
oftewel ingevoerd om de milieueis te halen voor het kenteken..

het werkt volgens het naverbranden principe,, vuile gassen nogmaals verbranden dus.
eea kun je koud afsluiten, en heeft zelfs een positive invloed op je prestatie’s.
sluit het vacuum deel af met een plug, en klaar ben je..ding is uitgerangeerd, en jij rijd tig x beter..

mvgr wupke Wink

Zo te horen is dat die pijp achter in het midden op het inlaatspruitstuk ? Die heb ik gisteren met een rijksdaalder afgesloten, op advies, maar nu weet ik dus (?) waarom.
Very Happy.

Confused

ik moet opeens denken aan me opa die in de oorlog met waardoos geld op een plee zat zonder toilet papier…  vul de rest zelf maar in…


zo decadent is het in onze familie helaas nooit meer voorgekomen…

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook