Ik post dit maar even hier, ik weet het anders ook niet.
Je ziet weleens van die auto’s die onder de kap er uitzien alsof ze nog nooit gebruikt zijn.
Zoals:
FOTO
Ook op CM zag ik binnen weer een XM V6 staan waarvan het motorblok zo gepoetst was en was schoongemaakt.
Weet iemand met wat voor middelen je dit kan poetsen?
Even een link van de foto gemaakt….. het topic ging niet open
Hij gaat niet open….
Mijn website is down…
Juist! daarom…
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Re: Onder de motorkap "poetsen"?
Matthijs2006 schreef:Ik post dit maar even hier, ik weet het anders ook niet.
Je ziet weleens van die auto’s die onder de kap er uitzien alsof ze nog nooit gebruikt zijn.
Zoals:
FOTOOok op CM zag ik binnen weer een XM V6 staan waarvan het motorblok zo gepoetst was en was schoongemaakt.
Weet iemand met wat voor middelen je dit kan poetsen?
Hee, Matthijs, durf je weer terug te komen….
Motor poetsen? Wat is dat nu weer voor een idee?
Maar als je dat leuk vindt kun je dat volgens mij gewoon met sop doen.
Ik hoor ook wel eens mensen dit met een hogedrukspuit doen, vindt je ontsteking ook errug lekker denk ik…
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Eerst de motor goed afspuiten en er voor zorgen dat de elektronika niet in de war raakt, dus dat ff in de gaten houden. Bij de auto speciaalzaak hebben ze vast wel spulletjes voor dit soort dingen.
Ik heb in het verleden wel eens de motorruimte van een 280 S staan poetsen met waxcleaner om de tijd te doden, het zag er wel bling bling uit.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ja.
Kan het niet met remmenreiniger?
Dacht dat iemand dat een keer zei.
- Xsara Scootertje.
WOW
als je lol wilt hebben moet je dat doen!! NOT.
eXpelliarMus schreef:Eerst de motor goed afspuiten en er voor zorgen dat de elektronika niet in de war raakt, dus dat ff in de gaten houden. Bij de auto speciaalzaak hebben ze vast wel spulletjes voor dit soort dingen.
Ik heb in het verleden wel eens de motorruimte van een 280 S staan poetsen met waxcleaner om de tijd te doden, het zag er wel bling bling uit.
Haha.
Dan ben ik in de war….
Maar water onder de kap spuiten zie ik ook niet zitten.
- Xsara Scootertje.
Met de hogedrukspuit kan het heel goed hoor je moet alleen ff weeten hoe en dan lekker aan de poetserietus er zijn wel wat spullen in de handel te verkrijgen.
Altijd afspuiten met draaiende motor! Dan hoor je het wanneer de dame begint te sputteren en je dus in de electronica zit. Je kan bij iedere automaterialenzaak motorreiniger kopen. Er op spuiten en dan t blok schoonspuiten en je zal versteld staan.
Al t vet is dan weg. Vervolgens met spul voor zwarte bumpers de zwarte plastic delen doen en het plaatwerk onder de kap lekker in de wax zetten. Dan heb je echt een schitterend resultaat!
Xsara_Coupe
Hmm…ik heb zo’n ding niet…dus het moet maar even wachten…
Gewoon ff naar de wasstraat. Daar hebben ze wasboxen met een hd-spuit. Alleen zijn ze daar vaak niet blij als je je motor gaat doen
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Altijd afspuiten met draaiende motor! Dan hoor je het wanneer de dame begint te sputteren en je dus in de electronica zit. Je kan bij iedere automaterialenzaak motorreiniger kopen. Er op spuiten en dan t blok schoonspuiten en je zal versteld staan.
Al t vet is dan weg. Vervolgens met spul voor zwarte bumpers de zwarte plastic delen doen en het plaatwerk onder de kap lekker in de wax zetten. Dan heb je echt een schitterend resultaat!Xsara_Coupe
Thanks…
Xsara_Coupe schreef:Gewoon ff naar de wasstraat. Daar hebben ze wasboxen met een hd-spuit. Alleen zijn ze daar vaak niet blij als je je motor gaat doen
Xsara_Coupe
Waarom niet?
Vanwege de troep die eraf komt?
In een keer goed
Maar na die motorreiniger kom je met een normale tuinspuit ook al heel ver hoor. Wat trouwens ook ongelooflijk goed werkt, is een stoomreiniger Daar kan je ook echt geweldig resultaat mee krijgen
Xsara_Coupe