Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
FutureBXChicdriver schreef:mvbbx schreef:Verschil blijf je altijd zien ook al zet je er een ander dash in. Het plastic is gewoon anders en dat zie je en blijf je zien, bij elk dash…. Ben het met WYD eens dat je het eerst maar eens goed moet schoonmaken en dan met een special poestmiddel op moet poetsen. Zeker als dat nog nooit gebeurd is is dat echt een aanrader. Is een snellere en effectievere manier dan aan andere dashes te beginnen en gaan spuiten…
Mja, ik dacht dat het dash helemaal zwart moest zijn om als zwart dashboard door het leven te gaan. Is dit nu een zwart of een donkergrijs dash? Ik probeer idd eerst eens met interieur reiniger de kleur wat donkerder te krijgen.
Het dash op de foto is een zwart dash. Alle Chic’s hebben een zwart dash. Ik zou het gewoon schoonmaken en poetsen, zoveel kleurverschil kan het niet zijn. Niet genoeg voor de moeite van een dash overzetten, helemaal als je dat nog nooit hebt gedaan.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:
Het dash op de foto is een zwart dash. Alle Chic’s hebben een zwart dash. Ik zou het gewoon schoonmaken en poetsen, zoveel kleurverschil kan het niet zijn. Niet genoeg voor de moeite van een dash overzetten, helemaal als je dat nog nooit hebt gedaan.
Ga ik idd doen, als ik hem eindelijk heb dan . Moet nog ongeveer 2 weken geduld hebben..