Ik heb dezelfde oplossing als AJLINDEN.
Ik maak reeds meer dan een jaar gebruik van mijn TT910 en ik vind het geluid van de telefoon over de TT veel minder dan via een “normale” carkit. Met een Parrot als carkit heb je maar een klein extra display op je dashboard wat (naar mijn mening) niet hinderlijk is, maar eerder praktisch.
Ander voordeel om je TT niet over de speakers te laten “lopen” is dat je gewoon navigatie info krijgt als je aan de telefoon bent. Doe je ook de TT over de speakers dan kan het tijdens een telefoongesprek wel eens een warrig verhaal worden. Immers de telefoon gaat dan in mute als TT is wil zeggen ....
Kortom mijn mening: TT is prima als navigatie, maar meer ook niet.
C4GP 1.6 HDiF EB6V - Met 162.000km op de teller ingeruild voor een Skoda SuperB
tilanus schreef:Yepperdepep!
Heb zojuist ook alsnog een actiecode gekregen van TomTom.
Meteen maar even aangevraagd, die ontvanger.Erg netjes van ze!
Nou ik kreeg het volgende antwoord van TomTom support:
Reactie (Remco H. (NL)) 21-06-2007 10:54 AM
Geachte heer Roseboom,
Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.
De stikker met actiecode wordt bij de verkooppunten uitgegeven
Wij weten niet waarom uw verkooppunt deze stikker niet uitgeeft.
U kunt zich met uw vraag tot hen wenden.
Wij (TomTom Customer Support ) hebben de actiecodes niet.
Met vriendelijke groet,
TomTom Customer Support Team
Dus ze hebben hier niet een eenduidig beleid over.
Nog maar even doorzeuren.
C4 Picasso 5-zts Ligne Business

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Succes !!
Inbouw TomTom
Aankomende vrijdag wordt mijn C4 Picasso LB met TomTom 710 geleverd, waar ik het met de dealer eigenlijk niet over gehad heb, maar wel van uitga, wordt die tomtom al ingebouwd ( bedrading ) of moet je dit thuis zelf knutselen ?? Bij wie is de TomTom door de dealer ingebouwd ?

Totaal aantal Berichten: 427
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
Heb het er toevallig vandaag ook met de dealer over gehad (mijn C4 Picasso LB wordt donderdag afgeleverd) en hij gaf aan dat de TomTom gewoon in de doos wordt geleverd. Men kon hem overigens wel inbouwen, maar ik vind de plaatsing op de middenconsole voor de uitsroomopening niet zo elegant.
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
Jorikl schreef:Heb het er toevallig vandaag ook met de dealer over gehad (mijn C4 Picasso LB wordt donderdag afgeleverd) en hij gaf aan dat de TomTom gewoon in de doos wordt geleverd. Men kon hem overigens wel inbouwen, maar ik vind de plaatsing op de middenconsole voor de uitsroomopening niet zo elegant.
“Inbouwen” door de dealer kost extra geld. Ik was 50 euro kwijt. Ik weet trouwens niet of het woord inbouw wel goed gekozen is. De TomTom zit gewoon met zijn eigen zuignap aan het (zij)raam. De dealer werkt alleen de voedingskabel van de TomTom weg.
Ik heb er voor gekozen om in het linker dashboardkastje (boven het stuur) een extra 12V aansluiting te laten maken. De voedingskabel van de TomTom ligt daar ook in. Da’s makkelijk als je de TomTom eens in een andere auto wilt gebruiken, je hebt dan geen extra voedingskabel nodig. Alleen de zuignap overzetten en de voedingskabel meenemen is dan voldoende.
C4GP 1.6 HDiF EB6V - Met 162.000km op de teller ingeruild voor een Skoda SuperB
Re: Inbouw TomTom
nido schreef:Aankomende vrijdag wordt mijn C4 Picasso LB met TomTom 710 geleverd, waar ik het met de dealer eigenlijk niet over gehad heb, maar wel van uitga, wordt die tomtom al ingebouwd ( bedrading ) of moet je dit thuis zelf knutselen ?? Bij wie is de TomTom door de dealer ingebouwd ?
Hallo Nido
ik kan je melden dat mijn dealer op mijn verzoek weliswaar de tom-tom 910 heeft ingebouwd op het luchtrooster aan de rechtse zijde hij heeft hier geen kosten voor berekend (ik heb het na de discussie hierover op het forum gestart te zijn telefonisch 2 weken voor aflevering doorgegeven)
Voordeel is vast stroompunt en tevens een antenne versterker netjes ge plaatst.
Alleen de diefstal gevoeligheid is groter als de crimineeltjes de aansluiting zien dit probeer hopelijk op te lossen door altijd alle dashboard kastjes open te zetten als ik de auto parkeer zodat ze kunnen zien dat er niets in de auto ligt, dit doe ik zelfs ook in de afgesloten parkeergarage onder mijn appartement
Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.
tilanus schreef:Succes !!
Even een update.
Dealer had op geen enkele doos een sticker met actiecode vioor TMC kabel zitten. Krijgen van Citroen Nederland sticker opgestuurd. Binnenkort krijg ik een telefoontje wanneer de stickers binnen zijn.
actie tomtom
Citroosje schreef:tilanus schreef:Succes !!
Even een update.
Dealer had op geen enkele doos een sticker met actiecode vioor TMC kabel zitten. Krijgen van Citroen Nederland sticker opgestuurd. Binnenkort krijg ik een telefoontje wanneer de stickers binnen zijn.
Hallo Citroosje
Het is mij gewoon via de mail gelukt om een code te krijgen.
Succes
Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.
Re: Inbouw TomTom
Wim citroen schreef:nido schreef:Aankomende vrijdag wordt mijn C4 Picasso LB met TomTom 710 geleverd, waar ik het met de dealer eigenlijk niet over gehad heb, maar wel van uitga, wordt die tomtom al ingebouwd ( bedrading ) of moet je dit thuis zelf knutselen ?? Bij wie is de TomTom door de dealer ingebouwd ?
Hallo Nido
ik kan je melden dat mijn dealer op mijn verzoek weliswaar de tom-tom 910 heeft ingebouwd op het luchtrooster aan de rechtse zijde hij heeft hier geen kosten voor berekend (ik heb het na de discussie hierover op het forum gestart te zijn telefonisch 2 weken voor aflevering doorgegeven)
Voordeel is vast stroompunt en tevens een antenne versterker netjes ge plaatst.
Alleen de diefstal gevoeligheid is groter als de crimineeltjes de aansluiting zien dit probeer hopelijk op te lossen door altijd alle dashboard kastjes open te zetten als ik de auto parkeer zodat ze kunnen zien dat er niets in de auto ligt, dit doe ik zelfs ook in de afgesloten parkeergarage onder mijn appartement![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OK, toch maar even snel de dealer bellen en kijken of het lukt voor vrijdag.
Bedankt voor de info
Re: actie tomtom
Wim citroen schreef:Citroosje schreef:tilanus schreef:Succes !!
Even een update.
Hallo Citroosje
Succes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij soms gewoon een tomtom Go 710 gekregen?
And the story goes on:
Heb een sticker gekregen van mijn dealer (via Citroen Nederland). Ingelogd op website www.tomtom-actie.nl. Blijkt dat het alleen geldt voor tomtom Go 710 en 910. Bellen met TomTom. “U moet naar www.tomtom.com/rdstmc/. Gedaan: CODE KLOPT NIET!!!.
HEB UITEINDELIJK TOCH MAAR VIA TOMTOM-ACTIE.NL CODE INGEVOERD EN MAAR AANGEGEVEN DAT IK EEN TOMTOM GO 710 HEB. (die eigenlijk meegeleverd zou worden ipv de one XL maar ik dacht toen ‘wah wat zou het uitmaken”) iK HEB OOK HELEMAAL GEEN ZIN OM WEER EEN HALF UUR AAN DE TELEFOON TE MOETEN HANGEN OM GRATIS ZO’N ONTVANGER TE MOETEN KRIJGEN. MAAR. IK GA OOK VOLHOUDEN WANT ZE HEBBEN HET BELOOFD.
WE ZULLEN HET ZIEN. IK HOU U GEUPDATE.
Citroosje schreef:Wim citroen schreef:Citroosje schreef:tilanus schreef:Succes !!
Even een update.
Hallo Citroosje
Succes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And the story goes on:Heb een sticker gekregen van mijn dealer (via Citroen Nederland). Ingelogd op website www.tomtom-actie.nl. Blijkt dat het alleen geldt voor tomtom Go 710 en 910. Bellen met TomTom. “U moet naar www.tomtom.com/rdstmc/. Gedaan: CODE KLOPT NIET!!!.
HEB UITEINDELIJK TOCH MAAR VIA TOMTOM-ACTIE.NL CODE INGEVOERD EN MAAR AANGEGEVEN DAT IK EEN TOMTOM GO 710 HEB. (die eigenlijk meegeleverd zou worden ipv de one XL maar ik dacht toen ‘wah wat zou het uitmaken”) iK HEB OOK HELEMAAL GEEN ZIN OM WEER EEN HALF UUR AAN DE TELEFOON TE MOETEN HANGEN OM GRATIS ZO’N ONTVANGER TE MOETEN KRIJGEN. MAAR. IK GA OOK VOLHOUDEN WANT ZE HEBBEN HET BELOOFD.
Volhouden maar.
het schijnt alleen niet helemaal top te werken heb ik op het forum gelezen maar Tilanus weet inmiddels hoe dat werkt.(ik heb een 910 er bij geleverd gekregen)
Succes Wim
Wim citroen schreef:Citroosje schreef:Wim citroen schreef:Citroosje schreef:tilanus schreef:Succes !!
Even een update.
Hallo Citroosje
Succes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And the story goes on:Heb een sticker gekregen van mijn dealer (via Citroen Nederland). Ingelogd op website www.tomtom-actie.nl. Blijkt dat het alleen geldt voor tomtom Go 710 en 910. Bellen met TomTom. “U moet naar www.tomtom.com/rdstmc/. Gedaan: CODE KLOPT NIET!!!.
Volhouden maar.
het schijnt alleen niet helemaal top te werken heb ik op het forum gelezen maar Tilanus weet inmiddels hoe dat werkt.(ik heb een 910 er bij geleverd gekregen)
Succes Wim
![]()
![]()
![]()
eerst maar op vakantie. zonder tmc schijnt dat ook wel te lukken heb ik ervaren de afgelopen decennia.
Ik ben benieuwd naar je GPS ontvangst. Wil dat een beetje?
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.