Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
mooi
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Mooi triootje hoor. Trouwens, ook een mooie omgeving, aan de foto te zien.
Inmiddels de Deauville wat beter bekeken. Het lekje in de uitlaat zit in de tussendemper, oftewel gewoon vervangen dus.
Verder moeten de achterremmen beter gangbaar worden gemaakt en zijn de veerbolletjes voor toe aan wat verse druk.
Heb nog wel twee andere bollen liggen, dus dat binnenkort maar eens proberen.
Toen kwam de hamvraag: wat moet je met 3 goedrijdende BX-en type 3 als er maar 2 rijbewijzen in het gezin zijn. Verkopen???....nee, da’s zonde.
Ik leen hem dus gewoon uit aan mijn schoonouders, hebben nu geen auto, en als ik hem dan weer zelf nodig heb, dan kan ik hem zo ophalen. iedereen blij dus en van stilstaan wordt een BX ook niet beter op.
A.s woensdag de Cannes voor de keuring en dan de week erop de Deauville, het houdt je wel bezig!!!
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
leuke foto ziet er goed uit
Leuk hoor! Ik zou wensen dat ik er zo drie had staan,
Zo, ben net terug van de APK-keuring van de Cannes. Uiteraard in 1 keer goedgekeurd inclusief een steekproefinspektie van de RDW!!!
Kreeg van beide keurmeesters nog de complimenten vorr de goede staat waarin de Cannes verkeerd. Da’s altijd leuk om te horen.
Volgende week woensdag staat alweer een APK-afspraak met de Deauville.
De lekke tussendemper laat ik meteen bij de APK vervangen, heb nu ff geen zin om onder dat hok te gaan liggen en een demper eronder te klooien.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
XBXG schreef:Welkom bij de club van 3-BX-eigenaren
Ben ik dan 3 dubbel lid?
Test
Ja.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Thijsvandebles schreef:XBXG schreef:Welkom bij de club van 3-BX-eigenaren
Ben ik dan 3 dubbel lid?
Als je je contributie betaald?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Thijsvandebles schreef:XBXG schreef:Welkom bij de club van 3-BX-eigenaren
Ben ik dan 3 dubbel lid?
Met zo’n lading BX-en ben je volgens mij gewoon Erelid!!!
P.S; Waarom haat jij de Golf?? Zo’n slechte supermarktketen is dat toch ook weer niet??
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Zo, sinds vanmiddag is nummer 3, de Deauville, ook goedgekeurd zonder problemen. Alleen een tussendemper vervangen en een ruitenwisserblad.
Op deze manier komen de totale kosten van deze BX, inclusief aanschaf en overschrijven kenteken, op zo’n €275,-.
Da’s toch een leuk prijsje voor een ‘93-er BX met kakelverse APK.
Mijn schoonouders zijn nu ook heel blij, zij gaan namelijk rijden met deze bolide. Kan het niet over m’n hart krijgen om ‘m nu weer te verkopen.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 461
Geregistreerd: 04-05-2005
- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Wat leuk. Dat is mijn oude BX! Ik heb de wagen in (ik meen) 2002 gekocht bij autobedrijf Enting in Zwartsluis (toen met 128.00 op de teller) en na ongeveer anderhalf jaar weer verkocht. Ik heb em destijds vekocht omdat er achter elkaar dure reparaties moesten plaatsvinden. Op een gegeven moment moesten de octopussen vervangen worden. Ik was toen nog niet in de fase dat ik dit soort reparaties zelf durfde uit te voeren, dus dat werd me te gortig. Wel altijd een prettige auto geweest En netjes onderhouden. Mooie Michelins, net interieur, ooit wat schade linksachter gehad kan ik me herinneren.
Inderdaad, een oudere man heeft de auto destijds van mij gekocht.
Hier nog wat foto’s uit de oude doos van deze BX. Beetje nostalgie voor mij. Dit was vlak voordat ik hem verkocht.
Groeten, Michiel
Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)
Mach2 schreef:Wat leuk. Dat is mijn oude BX! Ik heb de wagen in (ik meen) 2002 gekocht bij autobedrijf Enting in Zwartsluis (toen met 128.00 op de teller) en na ongeveer anderhalf jaar weer verkocht. Ik heb em destijds vekocht omdat er achter elkaar dure reparaties moesten plaatsvinden. Op een gegeven moment moesten de octopussen vervangen worden. Ik was toen nog niet in de fase dat ik dit soort reparaties zelf durfde uit te voeren, dus dat werd me te gortig. Wel altijd een prettige auto geweest En netjes onderhouden. Mooie Michelins, net interieur, ooit wat schade linksachter gehad kan ik me herinneren.
Inderdaad, een oudere man heeft de auto destijds van mij gekocht.
Hier nog wat foto’s uit de oude doos van deze BX. Beetje nostalgie voor mij. Dit was vlak voordat ik hem verkocht.
Groeten, Michiel
De Deauville rijdt nog steeds prima. Mijn schoonouders zijn er zeer mee in hun nopjes.
De foto’s kende ik al, die kreeg ik erbij bij de aanschaf. De foto’s waren doot jou gebruikt toen jij de Deauville te koop had aangeboden op Marktplaats.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.